دینا / / / مشاوره حقوقی تلفنی دینا

مشاوره حقوقی تلفنی دینا

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

امروزه حجم وسیعی از اختلافات میان افراد را موضوعات حقوقی تشکیل می دهد که نظر به اهمیت و گستردگی این موضوعات ، نیاز به مشاوره های حقوقی تخصصی احساس می شود که مرکز مشاوره حقوقی تلفنی دینا افتخار این را دارد که به صورت تخصصی ، پاسخگوی سوالات حقوقی تمام شهروندان باشد .

 

 

مشکلات در زمینه های حقوقی ، موضوعی است که اکثر افراد در طول زندگی به آن برخورد می کنند . تعداد زیاد پرونده های حقوقی و همچنین پیچیدگی مسائل حقوقی مستلزم این است که افراد با مسائل حقوقی آشنایی ابتدایی داشته باشند . عدم آگاهی نسبت به این مسائل یعنی عدم آگاهی از حقوق و تکالیف هر فرد در زمینه های مختلف خانوادگی ، قراردادی ، جرایم و مجازات ها ممکن است پیامدهای ناخواسته و ناخوشایندی را برای افراد ایجاد نماید .

در این میان ، مشاوره حقوقی می تواند به اشخاصی که در این زمینه سوالاتی دارند ، به عنوان یک راه حل  مهم ، کمک فراوانی نماید . گروه مشاوره حقوقی دینا درصدد است تا به مخاطبان خود آگاهی حقوقی لازم را در زمینه های مختلف حقوقی ارائه دهد . به همین  مناسبت ، در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی مهم ترین ویژگی های مشاوره حقوقی تلفنی بپردازیم .

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی این مزیت مهم را دارد که محدودیت زمانی و مکانی نداشته و افراد در همه جای ایران و حتی خارج از ایران می توانند با برقراری تماس تلفنی ، هم از طریق خط ثابت و هم بوسیله تلفن همراه ، از طریق وکیل تلفنی به پاسخ سوالات حقوقی خود دست یابند .

اهمیت ویژه مشاوره حقوقی تلفنی، از جمله مشاور مالیاتی وقتی مشخص می شود که افراد به امکانات مشاوره ای مناسب دسترسی ندارند و یا امکان مراجعه و یا تمایل به مشاوره حضوری را ندارند . ضمن اینکه دریافت وقت ملاقات از وکلا معمولا زمان بر بوده و ممکن است باعث شود دیرتر به پاسخ پرسش های حقوقی مان برسیم  . در صورتی که در مشاوره تلفنی ، به راحتی می توانیم با دسترسی به یک تلفن ، به جواب پرسش حقوقی دست یابیم .

معایب مشاوره حقوقی تلفنی

در کنار اینکه مشاوره حقوقی تلفنی ، راهی است که به سادگی امکان دسترسی به آن و شماره وکیل وجود دارد ، معایبی نیز دارد . در مشاوره حقوقی تلفنی ، کسی که به شما مشاوره می دهد تنها به اندازه یک تماس تلفنی می تواند از اطلاعات موضوع مورد نظر شما آگاه شود و به شما راهنمایی بدهد .

این در حالی است که در مشاوره حضوری ، وکیل به صورت حضوری پرونده و اسناد را بررسی می کند و با توجه به اوضاع و احوال به شما راه کار معرفی می کند . ضمن اینکه اطمینان از صحت اطلاعات و کاردانی مشاور ، چیزی است که در مشاوره حقوقی تلفنی ، دستیابی به آن راحت نیست که البته مرکز مشاوره حقوقی دینا از همان ابتدا با وسواس و سختگیری نسبت به انتخاب مشاوران حقوقی ، در صدد ارائه جامع ترین و بهترین اطلاعات به مخاطبان خود است .

خدمات مشاوره حقوقی تلفنی

گروه مشاوران حقوقی تلفنی دینا ، در تمام زمینه های معرفی شده در سایت ، آماده ارائه مشاوره حقوقی تلفنی هستند . این مشاوران از میان افراد با سطح علمی بالا و دارای روابط عمومی و قدرت بیان لازم ، جهت انتقال اطلاعات حقوقی ، انتخاب شده اند . پاسخ به موضوعات مختلف حقوقی از جمله مشاوره حقوق خانواده ، ازدواج ، طلاق ، مهریه ، نفقه ، حضانت ، مشاوره در انواع عقود و قراردادها از قبیل عقد بیع ، عقد اجاره ، قرارداد رهن ، عقد وقف و عقد ضمانت از جمله خدمات گروه مشاوره حقوقی دیناست .

علاوه بر این در این سایت به مشاوره کیفری در جرایمی مانند سرقت ، کلاهبرداری ، قتل ، ضرب و جرح ، رابطه نامشروع ، خیانت در امانت ، جعل و جرایم رایانه ای ، مشاوره حقوقی در زمینه ارث ، وصیت و مالکیت و هم چنین مشاوره در زمینه امور تجاری از قبیل شرکت ها ، اسناد تجاری همچون چک و سفته و ورشکستگی تاجران ، پرداخته می شود .

لازم به ذکر است که بررسی مسائل مربوط به آیین دادرسی مورد عمل در محاکم قضایی کشور ، اعم از آیین دادرسی کیفری و آیین دادرسی مدنی و ادله اثبات دعوی و همچنین آشنایی با مراجع قضایی و مراجع غیر قضایی دادگستری که دعاوی اشخاص در آنها مورد رسیدگی قرار می گیرد نیز در سایت مشاوره حقوقی دینا صورت می گیرد .

مشاوران حقوقی دینا درباره تمام موضوعات مطرح شده در سایت ، آماده پاسخگوی به سوالات شما عزیزان می باشند . تنها کافی است با یکی از شماره های تماسی که در ابتدا و انتهای این مقاله و یا سایر مقالات نوشته شده است تماس بگیرید تا مشاورهای ما به سوالات شما پاسخ دهند .