دینا / آزمون های حقوقی / وکالت / زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری

زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

کانون وکلا دادگستری برای گزینش علاقه مندان، آزمونی تحت عنوان آزمون وکالت برگزار می کند. اطلاع داوطلبان از زمان دقیق برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۳ برای برنامه ریزی در جهت جمع بندی و مطالعه دروس باقی مانده ضروری است. تاریخ آزمون وکالت کانون وکلا مورخ 17 آبان 1403 اعلام شده است. 

این روزها وکالت یکی از پرطرفدارترین مشاغلی است که جایگاه اجتماعی بسیار مهمی در بین مردم دارد. تنها کسانی که تحصیلات دانشگاهی در رشته حقوق و یا رشته های مرتبط و زیر شاخه این رشته تحصیلی را دارند می توانند در این حوزه فعالیت کنند که البته لازم است ابتدا در آزمونی به نام آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری پذیرفته شوند.

 

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، آزمون جدید وکالت کانون وکلای دادگستری در 17 آبان ماه برگزار می شود. 

 

از آنجا که رقابت در این آزمون بسیار تنگاتنگ و تعداد شرکت کنندگان زیاد است لازم است کسانی که علاقه مند به پذیرش در این آزمون هستند با اطلاع از زمان دقیق برگزاری، خود را برای شرکت در این رقابت آماده کنند و برای زمان باقی مانده خود برنامه ریزی های لازم را در مورد جمع بندی دروس انجام دهند. به همین دلیل به منظور راهنمایی داوطلبان آزمون وکالت کانون وکلا به توضیحاتی در خصوص زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1403 پرداخته شده است.

زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۳

همانطور که گفتیم اطلاع از زمان برگزاری کمک می کند تا با توجه به مهلت باقی مانده تا زمان برگزاری آزمون وکالت نسبت به انتخاب منابع و جمع بندی دروس اقدام شود. برفرض اگر شما فرصت زیادی تا برگزاری آزمون داشته باشید می توانید از منابع کمی مفصل تر و بر عکس اگر فرصت کوتاهی باقی مانده، منطقی است که از خلاصه مطالب و یا صرفا خواندن مواد قانونی بدون توضیحات استفاده کنید.

 

پیش از این نیز اشاره شده است که هر ساله زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و اسکودا مشخص می شود. با توجه به جدیدترین اطلاعیه منتشر شده، آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری در سال جاری و در تاریخ 17 آبان 1403 منتشر می شود. 

 

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، آزمون جدید وکالت کانون وکلای دادگستری در 17 آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود. 

 

داوطلبان بعد از شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۳ به دنبال اطلاع از نتیجه آزمون و مشاهده کارنامه آزمون وکالت خود هستند. زمان اعلام نتایج آزمون وکالت کانون وکلا، اصولا مدتی پس از برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1403 می باشد.

مشاوره زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری 1403

از آنجایی که آزمون وکالت یکی از آزمون های بسیار دشوار و با متقاضی زیاد است، هر چه فرصت بیشتری برای مطالعه و تسلط بر مطالب درسی اختصاص داده شود، احتمال قبولی در این آزمون افزایش می یابد. البته از آنجایی که حجم منابع آزمون وکالت مطالب بسیار زیاد و گسترده است، گزیده خوانی و تمرکز بر مطالب مهم می تواند تاثیر به سزایی در آمادگی بیشتر برای شرکت در آزمون داشته باشد. از این رو اطلاع از زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ برای برنامه ریزی دقیق و مدیریت زمان نقش مهمی را ایفا می کند.

 

در پایان، لازم به ذکر است که آزمون وکالت توسط دو نهاد مرکز وکلا قوه قضاییه و کانون وکلا دادگستری برگزار می شود. بنابراین داوطلبان می توانند برای افزایش شانس قبولی خود و اخذ پروانه وکالت در هر دو این آزمون ها ثبت نام کنند تا اگر در یکی از آزمون ها نتیجه دلخواهشان را کسب نکردند شانس قبولی در آزمون دیگری را داشته باشند. همچنین داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه را چند روز قبل از امتحان دریافت کنند.

 

درست است که دو نهاد متفاوت متصدی برگزاری این آزمون ها می باشد و کانون وکلا دادگستری سابقه بسیار طولانی تری از مرکز وکلا قوه قضاییه دارد، اما در عمل به پذیرفته شدگان هر دو این آزمون ها پروانه وکالت اعطا می شود و از این جهت تفاوتی بین آن ها وجود ندارد.

 

با توجه به زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری، لازم است تا داوطلبان به موقع از محل برگزاری آزمون خود مطلع شوند. در این قسمت از مقاله آدرس محل برگزاری آزمون وکالت اسکودا سال جاری در استان های سراسر کشور قرار داده شده است.

 

لینک دانلود آدرس محل برگزاری آزمون وکالت دادگستری سال گذشته

 

داوطلبان می بایست با توجه به آدرس شهر و استان مورد نظر، نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه برگزاری حاضر بوده و مشخصات خود را بررسی نمایند. داوطلبان می بایست حتما پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود، به مطالعه محل برگزاری آزمون وکالت در شهرستان خود بپردازند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری ۱۴۰۳ در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون تاریخ آزمون وکالت کانون وکلا  1403 پاسخ دهند.