دینا / مهاجرت به خارج از کشور / مهاجرت / زمان ثبت نام لاتاری

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

یکی از مهم ترین نکات در خصوص ثبت نام لاتاری آمریکا اطلاع از زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، است. به طوری که اگر داوطلبی بدون اطلاع از این تاریخ به سایت ثبت نام 2026 lottery مراجعه نمایند، موفق به شرکت در این قرعه کشی ویزای تنوع نژادی نخواهد بود. افراد می بایست با کسب اطلاع از زمان ثبت نام لاتاری با در دست داشتن اطلاعات مورد نیاز به سایت ثبت نام این قرعه کشی مراجعه نمایند.

 

دولت آمریکا، با هدف ایجاد توازن در تنوع نژادی این کشور هر ساله اقدام به برگزاری قرعه کشی لاتاری (Lottery)، در سراسر کشور های دنیا کرده و از بین شرکت کنندگان این قرعه کشی، به 55000 هزار نفر از آنان که موفق به برنده شدن در لاتاری شده اند گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم آمریکا را اختصاص می دهد. شرایط ثبت نام در این قرعه کشی، بسیار راحت بوده و نیاز به داشتن هیچ مدرک خاصی نیست، اما به تازگی با توجه به قوانین جدید شرکت در لاتاری، برای شرکت در لاتاری 2026، داشتن پاسپورت معتبر الزامی نمی باشد و کلیه افرادی که دارای شرایط هستند قادر به شرکت در این قرعه کشی، می باشند.

 

افراد، برای شرکت در قرعه کشی بزرگ لاتاری، ملزم به ثبت نام در این قرعه کشی هستند. آنان می بایست در تاریخ lottery ۲۰۲۶ مدارک مورد نیاز را به همراه فرم ثبت نام تکمیل و از طریق سایت مربوطه، جهت شرکت در این قرعه کشی، ارسال کنند. در ادامه، در رابطه با زمان ثبت نام در لاتاری 2026، مهلت ثبت نام لاتاری سال ۲۰۲۶ و همچنین نکاتی درباره مهلت ثبت نام لاتاری برای شرکت کنندگان این بخت آزمایی، آورده شده است.

زمان ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۶

معمولا زمان ثبت نام در قرعه کشی لاتاری (Lottery)، و اعلام کشورهای مجاز به شرکت در این قرعه کشی، چند روز پیش از شروع مهلت ثبت نام در این قرعه کشی، توسط وزارت امور خارجه آمریکا در سایت مخصوص آن به نشانی dvprogram.state.gov، اعلام می گردد. متقاضیان، می بایست برای ثبت نام در صورت داشتن شرایط مورد نیاز از تاریخی که اداره مهاجرت آمریکا اعلام می نماید، نسبت به ثبت نام در لاتاری و ارسال مدارک خود از طریق سایت مربوطه اقدام نمایند. باتوجه به سال گذشته پیش بینی می شود زمان ثبت نام از اواسط مهرماه آغاز شود.

 

به محض اعلام زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

دقت شود که با توجه به دستورالعمل جدید برای ثبت نام لاتاری 2026 آمریکا برخلاف دوره های گذشته، نیازی به ارائه پاسپورت نیست بنابراین متقاضیان می توانند بدون پاسپورت و بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات پاسپورت به هنگام ثبت نام، در این قرعه کشی شرکت کنند. اما متقاضیان توجه داشته باشند که در صورت برنده شدن در لاتاری، ارائه پاسپورت برای دریافت ویزا الزامی می باشد.

مهلت ثبت نام لاتاری 2026

پس از شروع زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶​،​ متقاضیان جهت شرکت در این بخت آزمایی بزرگ، به مدت 34 روز فرصت دارند تا از طریق سایت اصلی لاتاری، اقدام به ثبت نام و شرکت در این قرعه کشی، کنند. مهلت ثبت نام در این قرعه کشی نیز معمولا از اوایل ماه اکتبر بوده و تا اوایل ماه نوامبر ادامه پیدا می کند. 

 

مهلت ثبت نام لاتاری سال گذشته نیز از 4 اکتبر آغاز و تا 7 نوامبر ادامه داشت. پیش بینی می شود تاریخ lottery 2026 نیز در همین بازه زمانی باشد. علاقه مندان با فراهم کردن مدارک لازم برای ثبت نام قرعه کشی لاتاری 2026 آمریکا، به سایت مربوطه به نشانی dvprogram.state.gov مراجعه کرده و فرم ثبت نام خود را تکمیل می نمایند.

 

نکته ای که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند این است که مهلت ثبت نام لاتاری پس از مراجعه به سایت ثبت نام محدود بوده و افراد می بایست در مدت 60 دقیقه نام نویسی خود را انجام دهند. در غیر اینصورت سایت آن ها را خارج کرده و افراد می بایست مجددا وارد سایت شده و مراحل ثبت نام را از مرحله اول طی نمایند.

نکاتی درباره مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶

نکاتی درباره مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ وجود دارد که متقاضیان پیش از اقدام به ثبت نام بایستی از آن ها اطلاع داشته باشند. بنابراین پیش از اقدام به ثبت نام و ارسال مدارک به منظور سهولت هرچه بیشتر در روند ثبت نام لاتاری 2026​ و عدم بروز مشکل، آگاهی از این شرایط به افراد کمک می کند که ثبت نام خود را به راحتی انجام دهند. متقاضیان در هنگام ثبت نام در زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶​ ملزم به رعایت تمامی نکات درج شده می باشند:

 

متقاضیان تنها در مدت زمان مشخص شده قادر به ثبت نام در لاتاری 2026​، می باشند و مهلت ثبت نام در لاتاری، قابل تمدید نمی باشد.

 

از آنجایی که تعداد شرکت کنندگان در این قرعه کشی، زیاد است توصیه می شود شرکت کنندگان ثبت نام خود را به روز های آخر موکول نکنند.

 

هر فرد تنها یکبار قادر به ثبت نام، در هر دوره قرعه کشی لاتاری می باشد.

 

در صورتی که متقاضیان، شخصا و از طریق سایت اصلی لاتاری اقدام کنند، هزینه ثبت نام لاتاری، رایگان خواهد بود.

 

چنانچه مدارک جعلی و یا اطلاعات اشتباه ارسال گردد، حتی در صورت برنده شدن در قرعه کشی، نتیجه قرعه کشی باطل و حق دریافت گرین کارت از شخص سلب می گردد.

 

پس از پایان تاریخ ثبت نام lottery ۲۰۲۶​​، نتایج قرعه کشی در اوایل ماه مه سال 2026 یا اواسط اردیبهشت ماه سال 1404 اعلام خواهد شد. بهتر است داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان قرعه کشی یا همان اعلام نتایج لاتاری آمریکا ۲۰۲۶، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ lottery 2026 در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ پاسخ دهند.