دینا / سرمایه گذاری / ارزهای دیجیتال / دریافت ارز دیجیتال رایگان

دریافت ارز دیجیتال رایگان

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

برای دریافت ارز دیجیتال رایگان از دو روش می توان اقدام کرد ، روش اول استخراج رمز ارز رایگان از طریق ایردراپ ها (AirDrop) و روش دوم مراجعه و ثبت نام در یکی از سایت های فاست (faucet) و گرفتن ارز دیجیتال رایگان از طریق گذراندن وقت در این سایت ها می باشد .

 

رونق و بازدهی بالای بازار ارز دیجیتال به ویژه از سال 2018 تا الان و به دنبال آن گسترش و توسعه روز افزون این بازار سبب گشته تا افراد زیادی ترغیب به فعالیت های سرمایه گذاری و کسب سود از این بازار شده و اقدام به ثبت نام و وارد شدن به آن کنند .

اما از آنجایی که قیمت این رمز ارز ها زیاد بوده و از طرف دیگر ریسک فعالیت در این بازار بسیار بالا می باشد در نتیجه آن تمامی افراد به ویژه تازه واردان بازار ارز دیجیتال به دنبال راهی برای ارز دیجیتال رایگان به منظور کاهش ریسک فعالیت های خود در این بازار هستند .

برای استخراج ارز دیجیتال رایگان از دو روش می توان اقدام کرد ،  روش اول از طریق ایردراپ ها ( AirDrop ) بوده و روش دوم مراجعه و ثبت نام در یکی از سایت های فاست ( faucet ) و گذراندن وقت در آن به منظور کسب ارز دیجیتال رایگان . در ادامه به توضیح هر یکی از این روش ها پرداخته شده است .

 

برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید.
برای عضویت در صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر برای ایران کلیک کنید.

 

دریافت ارز دیجیتال از طریق ایردراپ ها (AirDrop)

به ارز های دیجیتالی که بعضی از سایت ها و شرکت های دارنده ارز دیجیتال  به منظور تشویق کاربران خود به خرید یک نوع از انواع ارز دیجیتال و یا ادامه فعالیت در آن به کاربران پرداخت می شود اصطلاحا ایردراپ ( AirDrop ) گفته می شود که توسط استارتاپ های بنا شده بر اساس شبکه بلاک چین که در کیف پول آنها قرار دارد و یا از طریق بعضی از کیف پول ها و پلتفرم های معاملاتی به کاربران آن ها پرداخت می شود .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استیبل کوین چیست کلیک کنید.

ایردراپ ها به دو صورت این پرداخت را انجام می دهند که در حالت اول بدون اطلاع قبلی و به صورت غیر قابل پیش بینی توسط شرکت مربوطه به کیف پول کاربران آن پرداخت می شود ، اما در حالت دوم که به آن ایردراپ با اطلاع قبلی نیز گفته می شود صاحبان شرکت ها و یا استارتاپ ها به کاربران خود مقداری ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش یا جایزه آن ها در ازای انجام یک کار مشخص پرداخت می کنند .

شرکت ها ایردراپ ها را معمولا با هدف تشویق کاربران خود به فعالیت و خرید و فروش یک رمز ارز مشخص مانند بیت کویت ، اتریوم و ... پرداخته و یا ترغیب دیگران برای فعالیت در این بازار  ارائه  می دهند .

 

دریافت ارز دیجیتال از طریق فاست ( faucet )

فاست ( faucet ) به سایت هایی گفته می شود که مقدار مشخصی ارز دیجیتال را به کاربران خود به صورت رایگان می دهند . روش کار این سایت ها به این صورت است که در ابتدا کاربران باید در آن ها ثبت نام کرده و رمز کیف پول خود را  وارد کنند سپس سایت مورد نظر بر اساس مقدار زمانی که این فرد در سایت آن ها می گذراند مقداری ارز دیجیتال به صورت رایگان به آن ها پاداش می دهد .

 

لازم به ذکر است که مقدار این پاداش بسیار ناچیز و در حدود چند ساتوشی که معادل ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ یا یک صد میلیونیوم بیت کوین است می باشد .

 

در واقع این سایت ها از طریق جذب مخاطبان و بالا بردن میزان بازدید خود به قبول تبلیغات شرکت ها و سایت های مختلف پرداخته و از طریق قرار دادن این تبلیغ ها در سایت خود هزینه ای را بابت دستمزد دریافت می کنند و بر اساس هر  1000 بازدید ( CPM ) بوده که این مقدار به مراتب بیشتر از ارز دیجیتال رایگان پرداختی به کاربران است .

هرچقدر زمان بیشتری در این سایت ها صرف شود ارز دیجیتال بیشتری به کاربر تعلق می گیرد ، تنها کافی است تا پس از پایان فعالیت خود و قبل از خروج گزینه کپچا ( Captcha ) را انتخاب کنند ، بعد از انجام این کار سایت به صورت خودکار یک مسئله ریاضی ساده را برای اطمینال از ربات نبودن کاربر مظرح می کند که پس از حل کردن و تایید آن توسط او مبلغ مورد نظر به کیف پول وی ارسال می گردد . 

از بهترین و معروف ترین سایت های فاست ارز دیجیتال می توان به مون بیت کوین ( Moon Bitcoin )، بیت کوین زیبرا ( Bitcoin Zebra ) ، بیت کوین ۷۷۷ ( Bitcoin 777 ) ، بیت کوینکر ( Bitcoinker ) و فری بیت کوین ( Freebitcoin ) اشاره کرد .

 

برای عضویت در بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال ایران کلیک کنید.
برای عضویت در صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر برای ایران کلیک کنید.

 

چند نکته در رابطه با دریافت ارز دیجیتال از طریق فاست

با توجه به ویژگی هایی که گفته شد افراد زیادی به دنبال استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون ریسک می باشند ، به همین دلیل اقدام به ثبت نام در سایت های فاست می کنند . اما قبل از آن ذکر چند نکته در رابطه با این گونه سایت ها ضروری می باشد .

 امکان برداشت آنی این ارز های دیجیتال رایگان وجود نداشته و تنها در بازه های زمانی مشخصی این پرداخت ها صورت می گیرد .

 معمولا این سایت ها حاوی تعداد زیادی تبلیغ هستند .

 ارزش ارز های دیجیتال پرداختی از این سایت ها بسیار ناچیز بوده و به صرفه نمی باشد .

 به منظور جلوگیری از سوء استفاده و جمع آوری تمامی ارز های رایگان توسط یک فرد ، این سایت ها برای کاربران خود محدودیت زمانی در نظر گرفته است که در بین فاست های مختلف بین 5 دقیقه تا 24 ساعت متفاوت می باشد .

 در حال حاضر سایت های فاست بسیار زیادی وجود دارند که البته تعداد بالایی از آن ها سایت های تقلبی . جعلی می باشند به همین دلیل در هنگام انتخاب سایت خود لازم است تا بسیار دقت نموده و سایت های معتبر را انتخاب کنید .

 هر چقدر کاربران زمان بیشتری را در این سایت ها صرف کنند مقدار ارز دیجیتال بیشتری نصیب آن ها می گردد .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت ارز دیجیتال رایگان امکان دارد در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت ارز دیجیتال رایگان امکان دارد پاسخ دهند .