دینا / تجاری / اسناد تجاری / استعلام چک صیاد

استعلام چک صیاد با کد ملی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

استعلام چک صیاد با کد ملی و پیگیری وضعیت چک ثبت شده، حسب مورد، از طریق مراجعه به سامانه بانک مرکزی cbi.ir یا سایت بانکی که چک، متعلق به آن است، با کمک اپلیکیشن هایی نظیر ساد 24 یا بام بانک ملی، با استفاده از همراه بانک و یا با ارسال کد دستوری مخصوص به سرشماره 4040701701، امکان پذیر می باشد.

 

 

امروزه، استفاده از چک صیادی در معاملات، رواج بسیاری یافته و در اغلب موارد، چک های صیادی، به عنوان جایگزینی برای پول نقد در معاملات و تجارت، مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه نقد کردن چک های صیادی، منوط به اعتبار مالی صادر کننده و ثبت چک به نام گیرنده در سامانه صیاد می باشد، ضروری است اشخاص، قبل از پذیرفتن چک، از اعتبار صادر کننده مطلع گردند، همچنین، مطمئن شوند که چک صادره، به نام آن ها، ثبت شده است.

 

بانک مرکزی، در راستای رفع نیازهای فوق و به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و سوء استفاده افراد سود جو در معاملاتی که با استفاده از دسته چک ها انجام می شوند، اقدام به طراحی و ارائه روش هایی برای استعلام چک صیاد با کد ملی، پیگیری وضعیت چک ثبت شده​ و استعلام اعتبار صادر کننده نموده است و تنها کسانی می توانند از روش های مذکور، بهره مند گردند که با طریقه استفاده از آن ها، آشنا باشند.

 

لذا در مقاله حاضر، سامانه استعلام چک، روش های استعلام چک صیادی​، استعلام چک صیادی با کد ملی، استعلام ثبت چک صیادی و وضعیت اعتباری آن، استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی مندرج برروی این سند، استعلام چک برگشتی با کد ملی،استعلام چک ثبت شده صیادی،  استعلام اعتبار چک و نحوه اطلاع از چک های ثبت شده به نام هر شخص، مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص استعلام چک از طریق پیامک، از طریق سایت صیاد و به طور رایگان یا با کمک اپلیکیشن ساد 24، توضیح داده شده است.

سامانه استعلام چک

در معرفی سامانه استعلام چک، باید گفت، مقصود از سامانه استعلام چک، سایتی است که توسط بانک مرکزی راه اندازی شده و از طریق آن می توان مواردی چون مالکیت چک، وضعیت اعتباری چک و مبادلات مربوط به چک صادر شده را به صورت آنلاین و برخط، بررسی و پیگیری نمود. 

 

آدرس سایت استعلام چک، cbi.ir می باشد و اشخاص حقیقی و نمایندگان شخص حقوقی می توانند با مراجعه به آدرس سامانه و انتخاب گزینه مربوط به "استعلام چک"، از خدمات طراحی شده در این زمینه، استفاده کنند.

 

شایان ذکر است، اغلب بانک ها نیز در سایت خود یا در سایتی جداگانه، امکان استعلام چک صیادی مربوط به شعبات خود را فراهم آورده اند و افراد می توانند از طریق مراجعه به سایت این بانک ها، از خدمات مربوط به استعلام چک، بهره مند گردند. به عنوان مثال، بانک ملی ایران، از طریق سامانه صیاد بانک ملی ایران sayad.bmi.ir و بانک پاسارگاد از طریق سامانه اصلی خود به آدرس vbank.bpi.i، خدمات مربوط به استعلام چک را ارائه می دهند.

روش های استعلام چک صیادی رایگان

روش های استعلام چک صیادی رایگان و شیوه های پیگیری وضعیت چک ثبت شده به این صورت ، پرسش اغلب افرادی است که با چک های صیادی، سرو کار دارند. لذا در این تیتر از مقاله، روش های استعلام چک صیادی و شیوه پیگیری رایگان وضعیت چک صیادی، بررسی خواهد شد. این روش ها عبارتند از:

 

مراجعه به سایت بانک مرکزی cbi.ir یا سامانه راه اندازی شده از سوی بانک ها

 

استفاده از اپلیکیشن های موبایلی ای که امکان استعلام چک را فراهم آورده اند، نظیر آپ، تاپ، 724 و...

 

استفاده از شیوه پیامکی که برای این کار، فرد باید، یکی از دو روشی که در ادامه ذکر می گردد را امتحان و استفاده کند: کد 16رقمی موجود بر روی چک را به سر شماره 701701 ارسال نماید یا کد دستوری (*1*1* شناسه صیادی)، (*1*2*1* شناسه صیادی)، (*2*2*1* شناسه صیادی)، (*3*1* شناسه صیادی) را به سرشماره 4040701701 ارسال کند. 

 

کد دستوری (*1*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک؛ کد (*1*2*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام چک توسط صادر کننده؛ کد (*2*2*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام چک، توسط ذینفع چک و کد (*3*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام اقلام چک، استفاده می شود. خوانندگان محترم می توانند با ارسال پیامک خالی به سرشماره 4040701701، تمامی کد های دستوری مرتبط با چک صیاد را دریافت کنند.

 

در ادامه، مراحل استفاده از دو روش اول، ضمن ارائه راهنمای تصویری، مورد بررسی و توضیح بیشتر، قرار خواهد گرفت. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استعلام چک صیاد از طریق پیامک می توانند، مقاله لینک زیر را مطالعه کنند. 

استعلام چک صیادی با کد ملی

استعلام چک صیادی با کد ملی، از طریق مراجعه به سایت بانک مرکزی یا سایت بانکی که چک مربوط به شعبات آن است، مراجعه به اپلیکیشن های طراحی شده برای این امر، نظیر ساد 24، همچنین، از طریق ارسال کد دستوری مربوطه، به سرشماره 4040701701، امکان پذیر می باشد.

 

برای استعلام چک صیادی با کد ملی از طریق سایت بانک مرکزی، کافی است فرد، آدرس cbi.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، از فیلد "نظام های پرداخت و زیر ساخت"، گزینه "استعلام چک" را انتخاب کند. 

 

استعلام چک صیاد با کد ملی

 

با انتخاب گزینه مذکور، فرد به صفحه ای مشابه تصویر زیر، هدایت می گردد و باید، گزینه "استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک" را انتخاب کند.

 

 پیگیری وضعیت چک ثبت شده

 

در ادامه فرایند استعلام چک صیادی با کد ملی، فرد باید اطلاعات لازم و مورد نیاز، نظیر نوع گیرنده، کد ملی گیرنده چک، شناسه صیاد، تاریخ سررسید، مبلغ و... را در کادرهای مربوطه، درج کند و برروی گزینه "استعلام"، کلیک نماید.

 

استعلام رایگان چک صیاد

 

برای استعلام چک صیاد با کد ملی، از طریق روش پیامکی، کافی است فرد، بر حسب استعلام مد نظر خود، کد دستوری مربوطه را به سرشماره 4040701701، ارسال کند و پس از دریافت پیامک از سرشماره مذکور، اطلاعات مورد نیاز را وارد و مجددا ارسال نماید؛ با طی کامل مراحل، نتیجه به صورت پیامکی، برای شخص، فرستاده خواهد شد. در تیترهای آتی، در خصوص این روش، توضیحاتی بیشتری، ارائه خواهد شد.

 

همچنین، برای استعلام چک صیاد با کد ملی از طریق اپلیکیشن هایی نظیر آپ، ساد 24 و...، کافی است فرد، اپلیکیشن مربوطه را دانلود و برروی تلفن خود، نصب کند و با انتخاب گزینه استعلام چک صیاد و درج اطلاعات مورد نیاز از جمله کد ملی، استعلام خود را انجام دهد. در تیترهای آتی، توضیحات بیشتری در این خصوص، ارائه خواهد شد.

 

استعلام چک ثبت شده صیادی

استعلام چک ثبت شده صیادی که توسط دریافت‌ کنندگان چک و با هدف اطمینان از ثبت چک از سوی صادرکننده، انجام می گردد، روش های مختلف و متنوعی داشته که در این تیتر از مقاله دینا، برخی از مهم ترین این روش ها، بررسی خواهند شد. روش های پر استفاده برای استعلام چک صیادی ثبت شده، استعلام از طریق سایت بانک مرکزی، استعلام از طریق اپلیکیشن های موبایلی یا همراه بانک و استعلام به صورت پیامکی می باشد.

 

استعلام چک ثبت شده صیادی از طریق سایت بانک مرکزی

 

در این روش، فرد برای استعلام چک ثبت شده صیادی باید، آدرس سایت بانک مرکزی cbi.ir را در مرورگر خود، جستجو کند و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سایت، از فیلد "نظام های پرداخت و زیر ساخت"، گزینه "استعلام چک" را انتخاب نماید؛ در مرحله بعدی، فرد باید، گزینه "استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک" را انتخاب کند؛

 

 پس از هدایت شدن به صفحه مربوطه، فرد باید، اطلاعات لازم و مورد نیاز، نظیر نوع گیرنده، کد ملی گیرنده چک، شناسه صیاد، تاریخ سررسید، مبلغ و... را در کادرهای مربوطه، درج کند و برروی گزینه "استعلام"، کلیک نماید. با طی مراحل مذکور، وضعیت ثبت چک، مشخص خواهد گردید. (راهنمای تصویری این روش، در تیتر سوم مقاله با عنوان "استعلام چک صیادی با کد ملی"، ارائه شده است.)

 

استعلام ثبت چک از طریق اپلیکیشن های موبایلی یا همراه بانک

 

برای استعلام ثبت چک از طریق اپلیکیشن های موبایلی یا همراه بانک، می توان از اپلیکیشن هایی نظیر آپ، تاپ و... یا همراه بانک هایی نظیر بام بانک ملی و همراه بانک های سایر بانک ها، استفاده کرد. در این تیتر از مقاله، به عنوان مثال و جهت اطلاع رسانی، راهنمای استعلام ثبت چک از طریق اپلیکیشن موبایلی 724، ارائه شده است. 

 

نحوه استعلام چک صیادی از طریق اپلیکیشن موبایلی 724 به این صورت است که، فرد باید، اپلیکیشن 724 را دانلود و برروی تلفن همراه خود، نصب و راه اندازی نماید. پس از آن، فرد باید، وارد اپلیکیشن شده و گزینه "سامانه صیاد" را انتخاب کند.

 

پیگیری وضعیت چک صیاد

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه "پیگیری وضعیت" را انتخاب کند.

 

استعلام چک صیاد با کد ملی

 

در این گام، فرد باید، شماره صیادی و شماره کارت خود را در کادرهای مربوطه، وارد کند.

 

 پیگیری وضعیت چک ثبت شده

 

با طی باقی مراحل، فرد موفق خواهد شد، وضعیت ثبت چک صیاد، توسط صادر کننده را استعلام نماید. شایان ذکر است، روند استعلام وضعیت ثبت چک صیادی در سایر برنامه ها نیز، یکسان است و تفاوت چندانی با مراحل فوق الذکر ندارد. 

 

استعلام چک ثبت شده صیادی از طریق کد دستوری و پیامک

 

در این روش، فرد باید، کد دستوری (*2*2*1* شناسه صیادی) را به سرشماره 4040701701 ارسال کند و با طی مراحل لازم و درج اطلاعات مورد نیاز، به صورت پیامکی، از وضعیت ثبت چک به نام خود، مطلع گردد. در ادامه، استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی، بررسی خواهد شد.

 

استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی

برای استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی، می توان از روش های مختلفی، نظیر روش پیامکی، استفاده از همراه بانک یا اپلیکیشن موبایلی و مراجعه به سایت بانک مرکزی cbi.ir، استفاده کرد؛ در روش پیامکی، فرد باید، کد دستوری (*1*1* شناسه صیادی) را به سرشماره 4040701701 ارسال کند و با طی مراحل لازم، نتیجه وضعیت اعتباری چک را به صورت، پیامکی دریافت نماید.

 

در روش دوم، فرد می تواند از اپلیکیشن های موبایلی یا همراه بانک استفاده نماید و با انتخاب سامانه صیاد و سپس، گزینه مربوط به وضعیت برگه چک، استعلام مد نظر را انجام دهد. در این مقاله، راهنمای استعلام وضعیت اعتباری چک از اپلیکیشن بام بانک ملی، به عنوان مثال و جهت راهنمایی، ارائه شده است.

 

در ابتدا، فرد باید، اپلیکیشن بام بانک ملی را برروی تلفن همراه خود، نصب و اجرایی نماید، سپس وارد آن شده و گزینه "چک صیاد" را انتخاب کند.

 

استعلام رایگان چک صیاد

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه "استعلام چک" را انتخاب کند.

 

پیگیری وضعیت چک صیاد

 

با طی باقی مراحل و درج اطلاعات لازم و مورد نیاز، فرد می تواند از وضعیت اعتبار چک صیادی مطلع گردد و در صورتی که وضعیت صادر کننده چک، قرمز باشد، از قبول چک صیادی از وی، خودداری نماید.

 

برای استعلام وضعیت اعتباری چک از سایت بانک مرکزی، فرد باید آدرس cbi.ir را در مرورگر خود، جستجو کند و پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، از بخش "نظام های پرداخت و زیر ساخت"، گزینه "استعلام چک" را انتخاب نماید.

 

استعلام چک صیاد با کد ملی

 

در این مرحله، فرد باید، گزینه "استعلام وضعيت اعتباری چک صيادی" را انتخاب کند.

 

پیگیری وضعیت چک ثبت شده

 

در این گام، فرد باید، شماره چک صیادی را در کادر مربوطه، وارد کند و برروی گزینه "استعلام"، کلیک نماید.

 

استعلام رایگان چک صیاد

 

شایان ذکر است، سایت بانک های مختلف نیز امکان استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی صادر شده مربوط به شعب خود را به طور رایگان، فراهم آورده اند و افراد به راحتی می توانند، اقدام به پیگیری وضعیت اعتباری چک صیادی نمایند.

 

استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک

برای استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک، می توان از روش های مختلفی، استفاده کرد؛ روش اول این است که کد دستوری(*3*1* شناسه صیادی) را به سرشماره 4040701701، ارسال کرد و با طی مراحل لازم، نتیجه استعلام را به صورت پیامکی دریافت نمود. 

 

روش دوم استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک که راهنمای تصویری آن در تیتر سوم مقاله، با عنوان "استعلام چک صیادی با کد ملی" آمده، از این قرار است که فرد باید، آدرس سایت بانک مرکزی cbi.ir را در مرورگر خود جستجو نماید؛

 

پس از هدایت شدن به صفحه اصلی سامانه، فرد باید از فیلد "نظام های پرداخت و زیر ساخت"، گزینه "استعلام چک" را انتخاب کند و در نهایت، برروی گزینه "استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک"، کلیک نماید. با درج اطلاعات لازم، نظیر شماره صیادی چک، کد یا شناسه ملی گیرنده و...، فرد به راحتی می تواند به صورت رایگان، اقدام به پیگیری و استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی آن نماید و از وضعیت چک، مطلع شود.

 

استعلام چک برگشتی با کد ملی

 بانک مرکزی در اقدامی جدید، امکان استعلام چک برگشتی و در راه شخص را صرفا برای ذی نفع چک، فراهم آورده است. به این شکل که ذی نفع می تواند با استفاده از کد دستوری *1*4* و ارسال آن به سرشماره ۴۰۴۰۷۰۱۷۰۱، از مجموع مبلغ چک های برگشتی صادرکننده چک اعم از چک‌ های برگشتی رفع سواثر شده و نشده و مجموع مبلغ چک‌ های در راه که موعد وصول آن ها نرسیده، مطلع گردد.

 

از دیگر روش های استعلام چک برگشتی با کد ملی، مراجعه به سایت پیشخوان رده my.rade.ir، است. پس از جستجوی آدرس سایت رده، فرد به صفحه اصلی این سامانه، هدایت خواهد شد و باید، برروی گزینه "استعلام چک برگشتی"، کلیک کند.

 

 پیگیری وضعیت چک صیاد

 

در این مرحله، فرد باید، کد ملی و شماره همراه منطبق با آن را در کادرهای مربوطه درج نماید و برروی گزینه "استعلام"، کلیک کند.

 

استعلام چک صیاد با کد ملی

 

در این مرحله، فرد باید، برای ورود به سایت پیشخوان رده، شماره همراه خود را در کادر مربوطه، درج کند.

 

, پیگیری وضعیت چک ثبت شده

 

در این مرحله فرد باید، کد ارسالی به شماره همراه را در کادر مربوطه وارد کند.

 

 استعلام رایگان چک صیاد

 

با طی باقی مراحل، پرداخت هزینه لازم و درج اطلاعات مورد نیاز، فرد می تواند با کد ملی، اقدام به استعلام چک های برگشتی نماید. شایان ذکر است، امکان استعلام رایگان وضعیت چک های برگشتی، از طریق درگاه خدمات الکترونیکی بانک مرکزی my.cbi.ir، ممکن و میسر است و در این روش، به درج کد ملی نیز، نیاز نخواهد بود.

 

استعلام اعتبار چک

استعلام اعتبار چک، پرسش افرادی است که قصد دارند، اقدام به دریافت چک نمایند. لذا در این تیتر از مقاله دینا، رایج ترین راه های رایگان یا غیر رایگان پیگیری وضعیت اعتبار چک، بررسی شده است. راه های رایگان و غیر رایگان پیگیری اعتبار چک، عبارتند از:

 

ارسال کد دستوری (*1*1* شناسه صیادی)، به سرشماره 4040701701

 

ارسال شماره 16 رقمی چک صیاد به سرشماره 701701

 

استفاده از اپلیکیشن های موبایلی یا همراه بانک ها

 

ورود به سایت بانک مرکزی، با جستجوی آدرس cbi.ir، انتخاب گزینه "استعلام چک از فیلد "نظام های پرداخت و زیر ساخت" و کلیک برروی گزینه "استعلام وضعيت اعتباری چک صيادی". جزئیات و توضیحات این روش و روش استفاده از اپلیکیشن های موبایلی یا همراه بانک ها، در تیتر پنجم مقاله با عنوان "استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی" آمده است.

 

چک های ثبت شده به نام من

اینکه استعلام چک های ثبت شده به نام من، چگونه می باشد؟ پرسش افرادی است که اقدام به دریافت چک صیاد، از شخصیت حقیقی یا شخص حقوقی نموده اند و قصد دارند از ثبت چک به نام خود، توسط صادر کننده، مطمئن گردند.

 

روش های استعلام چک های ثبت شده به نام من، درست همان روش هایی است که در تیتر چهارم مقاله با عنوان "استعلام ثبت چک صیادی"، ذکر گردید. لذا در این تیتر، صرفا این روش ها، نام برده می شوند و علاقمندان به مطالعه توضیحات بیشتر می توانند، به تیتر چهارم مقاله، مراجعه کنند. استعلام ثبت چک از طریق یکی از روش های زیر، میسر است:

 

پیگیری وضعیت ثبت چک از طریق سایت بانک مرکزی؛ پیگیری وضعیت ثبت چک از طریق اپلیکیشن های موبایلی یا همراه بانک ها؛ پیگیری وضعیت ثبت چک از طریق ارسال کد دستوری (*2*2*1* شناسه صیادی)، به سرشماره 4040701701.

 

استعلام چک با کد ملی از طریق پیامک

استعلام چک از طریق پیامک، یکی از پر استفاده ترین روش های دریافت استعلام چک، می باشد و در تیترهای پیشین مقاله نیز در خصوص آن، توضیح داده شده است. برای استعلام پیامکی چک صیاد، نیازی به درج کد ملی نبوده و استعلام چک با کد ملی از طریق پیامک، به اشتباه، میان افراد، رواج یافته است. برای استعلام چک از طریق پیامک، فرد می تواند، یکی از روش هایی که در ادامه، توضیح داده خواهند شد را استفاده نماید:

 

ارسال کد 16 رقمی موجود بر روی چک به سر شماره 701701، جهت دریافت گزارش استعلام چک، ازجمله روش های استعلام چک با پیامک است . در این گزارش، وضعیت اعتبار چک، عدم مفقودی و سرقتی نبودن آن، برگشتی نبودن آن و سایر مواردی از این دست، اطلاع رسانی می گردد.

 

لازم به ذکر است که نحوه گزارش دهی وضعیت چک مربوطه، با استفاده از رنگ های سفید، زرد، نارنجی، قهوه ای و قرمز مشخص می شود که به ترتیب، رنگ سفید، بهترین وضعیت اعتباری چک و دارنده آن و رنگ قرمز، ضعیف ترین عملکرد آن ها را نشان می دهد. (دریافت استعلام چک صیاد از طریق پیامک رایگان نبوده و برای هر تراکنش، مبلغی از افراد، دریافت می شود.)

 

استعلام چک از طریق پیامک، با استفاده از سرشماره 4040701701، از دیگر روش های استعلام چک با پیامک است. در این روش، کافی است فرد، بر حسب استعلام مد نظر خود، کد دستوری مربوطه را به سرشماره 4040701701، ارسال کند و منتظر دریافت نتیجه از طریق پیامک باشد.

 

کد دستوری (*1*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک؛ کد (*1*2*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام چک توسط صادر کننده؛ کد (*2*2*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام چک، توسط ذینفع چک و کد (*3*1* شناسه صیادی)، جهت استعلام اقلام چک، کاربرد دارد.

 

استعلام چک با کد ملی از طریق سایت صیاد

پیگیری وضعیت و استعلام چک با کد ملی از طریق سایت صیاد cbi.ir، مبحثی است که در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، مورد بررسی و توضیح قرار خواهد گرفت. برای استعلام چک با کد ملی از طریق سامانه صیاد، فرد باید، مراحل زیر را طی نماید:

 

آدرس سامانه بانک مرکزی cbi.ir که به سایت صیاد معروف است را در مرورگر خود، جستجو نماید؛

 

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، برروی گزینه "نظام های پرداخت و زیر ساخت" و سپس گزینه "استعلام چک"، کلیک کند؛

 

یکی از دو گزینه، "استعلام چک بر اساس اقلام اطلاعاتی چک" یا "استعلام وضعيت اعتباری چک صيادی" را انتخاب کند و با درج اطلاعات مورد نیاز، گزینه استعلام را انتخاب نماید. شایان ذکر است، راهنمای تصویری تمامی مراحل ذکر شده، در تیتر "استعلام چک صیادی با کد ملی" و تیتر "استعلام وضعیت اعتبای چک صیادی"، موجود است.

 

استعلام چک با کد ملی از طریق اپلیکیشن ساد 24

برای استعلام چک با کد ملی از طریق اپلیکیشن ساد 24، فرد باید، اپلیکیشن را دانلود و برروی تلفن همراه خود، نصب نماید. پس از اجرای اپلیکیشن، فرد باید از میان گزینه های موجود مربوط به چک صیاد، گزینه "استعلام ثبت چک" را انتخاب کند.

 

 پیگیری وضعیت چک ثبت شده

 

در این مرحله، فرد باید، اطلاعات لازم، ازجمله کد ملی و شناسه صیاد را وارد کند و برروی گزینه "استعلام"، کلیک نماید تا نتیجه، به وی نمایش داده شود.

 

استعلام چک صیاد با کد ملی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص روش های استعلام چک صیاد با کد ملی در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون روش های استعلام چک صیاد با کد ملی پاسخ دهند.