دینا / آیین دادرسی / آیین دادرسی مدنی / سامانه درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir

سامانه درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

تمام  کاربران و مراجعین قوه قضاییه جهت استفاده از سایت ویژه این قوه به نام سامانه درگاه ملی قوه قضاییه با نشانی eadl.ir به منظور دریافت خدمات قضایی مورد نیاز خود به صورت الکترونیکی لازم است تا به سایت درگاه ملی قضاییه مراجعه کنند.

 

 

قوه قضاییه به منظور خدمات‌دهی هرچه بهتر به به مراجعین خود اقدام به طراحی و ارائه سامانه الکترونیکی ویژه این قوه به نام  درگاه ملی قوه قضاییه کرده است. کاربران با استفاده از وارد شدن به سایت یاد شده می توانند از خدمات قضاییه ارائه شده توسط این سامانه به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری در شعبه های قضایی بهره ببرند.

 از جمله خدمات ارائه شده توسط این درگاه می توان به مواردی همچون پیگیری روند پرونده های قضایی به صورت الکترونیکی، ثبت درخواست گواهی سوء پیشینه، دریافت نوبت از شعبه های قضایی جهت مراجعه حضوری، مشاهده تمامی ابلاغیه ها و اطلاعیه های مربوط به پرونده شخص در حساب کاربری خود در این سامانه و سایر موارد از این دست اشاره کرد.

از آنجایی که درگاه ملی قوه قضاییه به دلیل ارائه خدمات خود به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد سبب کاهش چشمگیر اتلاف وقت و هزینه آن ها شده و همچنین با توجه به تنوع خدمات ارائه شده توسط این برنامه سبب گشته تا بسیاری از کاربران و مراجعین  از این طرح استقلال کنند، در ادامه به بیان مطالبی در رابطه با نحوه ورود درگاه ملی قوه قضاییه و موارد استفاده از آن پرداخته شده است.

نحوه ورود به سامانه درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir

همانطور که گفته شد با توجه به مزایای بسیار زیادی که درگاه ملی قوه قضاییه به همراه دارد سبب شده تا افراد زیادی به دنبال ورود به آن جهت دریافت خدمات قضایی مانند مشاهده انواع اطلاعیه ها و ابلاغیه الکترونیکی به صورت ااینترنتی و با استفاده از گوشی موبایل یا سیستم شخصی خود بدون نیاز به مراجعه حضوری در شعبات قضایی باشند، لذا در ادامه به شرح مراحل مربوط به نحوه ورود به سامانه درگاه ملی  قوه قضاییه پرداخته شده است.

دقت شود که قبل از اقدام به ورود در این سایت لازم است تا ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا را انجام دهید.

 

مراجعه به سایت درگاه ملی قوه قضاییه به نشانی eadl.ir و ایجاد حساب کاربری در آن.

 وارد کردن نام کاربری و رمز شخصی ثبت شده حساب خود در سامانه ثنا .

وارد کردن رمز تایید ارسال شده توسط سامانه به شماره تلفن ثبت شده در هنگام ثبت نام سامانه ثنا در کادر مربوط به آن .

پس از انجام این مراحل وارد حساب کاربری خود در سامانه عدل ایران شده و می توانید از تمامی خدمات ارائه شده توسط این نرم افزار بهره بگیرید.

برای ورود به صفحه سایت eadl.ir کلیک کنید .

امکانات موجود در درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir

سامانه درگاه ملی قوه قضاییه همانند سایر سامانه های طراحی شده توسط این قوه همچون سامانه جامع ارتباط مردمی، خدمات بسیار متنوعی ارائه می دهد و به طور مداوم نیز در حال ارتقاع سطح امکانات خود می باشد، از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 دریافت نوبت مراجعه حضوری از شعبه های قضایی.

 ثبت کردن و درخواست برای صدور گواهی سوء پیشینه.

 امکان اطلاع پیدا کردن از روند اجرا شدن پرونده قضایی.

 امکان مشاهده تمامی اطلاعیه ها و ابلاغیه های قضایی مرتبط با پرونده های در حال اجرا.

 اطلاع مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا و رای صادر شده دادگاه در خصوص پرونده مربوطه.

 امکان محاسبه هزینه های دادرسی با استفاده از افزونه های استفاده شده در این برنامه.

 امکان انتشار تمامی آرای قضایی که امکان انتشار برای آن ها وجود دارد به جهت شفاف سازی هرچه بیشتر.

 امکان ثبت اعتراض بر نظر دادگاه از سوی طرفین دعوی.

 اطلاع رسانی در رابطه با روند پرونده به وکلای طرفین دعوی. 

 امکان پرداخت هزینه های دادرسی به صورت اینترنتی و از طریق برنامه .

 امکا دریافت استعلام در رابطه با ثبت نام شخص در ثنا.

لازم به ذکر است که خدمات ذکر شده در بالا تنها بخشی از امکانات درگاه ملی قوه قضاییه می باشد و این سامانه امکانات بسیار متنوع تری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که موارد بالا مهمترین آن ها می باشند .

نکاتی در رابطه با درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir

در طی سال های گذشته، سامانه های متعددی همچون سامانه صیاد، سامانه ثنا و سامانه خدمات دولت به مردم mardom.ir توسط نهاد های مختلف راه اندازی گردیده که استفاده از هر یک از آن ها مستلزم رعایت نکات خاصی می باشد.  در رابطه با استفاده از درگاه ملی قوه قضاییه نیز نکاتی وجود دارد که کاربران در هنگام استفاده از آن باید مورد توجه قرار دهند. از جمله این نکات عبارتند از:

 این سامانه تمامی خدمات مربوط به قوه قضاییه را به صورت الکترونیکی ارائه می دهد.

 خدمات دهی در این برنامه به صورت 24 ساعته و در همه ساعات روز ارائه می شود.

 برای استفاده از درگاه ملی قوه قضاییه ثبت نام در سامانه ثنا و ایجاد حساب کاربری در آن الزامی می باشد.

 با ورود به این سامانه امکان دریافت خدمات قضایی با استفاده از تلفن همراه و سیستم شخصی وجود دارد .

 این سامانه دارای نسخه مناسب برای استفاده از طریق گوشی موبایل به نام اپلیکیشن عدالت همراه در دو نسخه مناسب برای سیستم عامل های اندروید و ios موجود می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ورود به سایت eadl.ir در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ورود به سایت eadl.ir پاسخ دهند .

 

آخرین اخبار مرتبط با سامانه درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir

 

21 اردیبهشت 1400

مطابق هشدار رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا به شهروندان، پیامک های ارسالی با محتوای دریافت ابلاغیه در ازاء پرداخت وجه، جعلی بوده و تنها روش معتبر دریافت ابلاغیه، از طریق سامانه درگاه ملی قوه قضاییه eadl.ir و زیر مجموعه آن یعنی سامانه ابلاغ ثنا می باشد.