دینا / آزمون های حقوقی / مشاوران خانواده / زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

در راستای اجرای آیین نامه قانون حمایت از خانواده مصوب شده در سال 1393، هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود. ثبت نام این آزمون در سال ۱۴۰۳ روند منظم و از پیش تعیین شده ای ندارد و با توجه به اعلام نیاز مراجع ذیربط و مجوزهای صادر شده ممکن است ثبت نام این آزمون در بازه های زمانی مختلفی انجام شود.

 

در قانون حمایت از خانواده مصوب 1393 اینطور پیش بینی شده است که هر زوجی خواهان طلاق توافقی باشند باید قبل از تنظیم دادخواست طلاق و ورود به مرحله نهایی طلاق نخست به مراکز مشاوره خانواده مراجعه کنند. اگر در پرونده ای که به دادگاه ارجاع شده باشد، زوجین خودشان به مراکز مشاوره خانواده مراجعه نکرده باشند دادگاه موظف است پیش از صدور حکم آن ها را به این مراکز معرفی کند.

 

این اقدام قانون گذار مزایای فراوانی در جهت حمایت از خانواده داشته است از جمله آنکه امکان دارد که زوجین متقاضی طلاق با شرکت در این جلسات مشاوره، به یک مسیر مشترک رسیده و صلح و آشتی بین زوجین ایجاد شده تا از تصمیمشان برای طلاق منصرف شوند.

 

برای اجرای این قانون لازم است مراکز مشاوره در سراسر کشور ایجاد شده و از توانمندی مشاوران با تجربه در جهت پیشبرد اهداف تنظیم این قانون استفاده شود. بنابراین هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده زیر نظر قوه قضاییه به منظور انتخاب مشاوران خانواده برگزار می شود. در ادامه برای اطلاع علاقه مندان جزئیات زمان و مهلت ثبت نام ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳ را ارائه داده ایم.

زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳

هر ساله آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود. پیش از این نیز به این موضوع اشاره کرده ایم که معمولا زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده هر ساله با سال قبل متفاوت بوده و علی رغم بسیاری از آزمون ها از الگوی زمانی خاصی پیروی نمی کند و هر ساله با توجه به مجوز های صادر شده و اعلام نیاز مراکز ممکن است آزمون در بازه های زمانی مختلفی برگزار شود.

 

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش یا قوه قضاییه در خصوص ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1403 هنوز زمان دقیق ثبت نام آزمون سال جاری مشخص نشده است. با عضویت در کانال تلگرام آزمون های حقوقی می توانید از اخبار مربوط به آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده مطلع شوید.

 

زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان باید قبل از هر گونه اقدامی در راستای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1403 نخست دفترچه ثبت نام این آزمون را دانلود و مطالعه کنند و با اطمینان از داشتن شرایط لازم و با اطلاع از سایر جزئیات ثبت نام و پذیرش این آزمون برای نام نویسی در فراخوان سال جاری اقدام کنند. دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده معمولا همزمان با اغاز مهلت نام نویسی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳ منتشر می شود.

مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1403

کسانی که دارای مدرک کارشناسی در رشته های مطالعات خانواده، مشاوره گرایش خانواده، روان پزشکی، روان شناسی گرایش های عمومی، اجتماعی و تربیتی، مددکاری اجتماعی گرایش خانواده، خدمات اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و سطح دو حوزه علمیه و بالاتر باشند با رعایت سایر شرایط ثبت نام آزمون مشاوران خانواده می توانند در آزمون اخذ پروانه سال ۱۴۰۳ شرکت کنند.

 

معمولا هر ساله مهلتی حدود 7 الی 10 روزه برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از سوی قوه قضاییه و سازمان سنجش و آموزش کشور مشخص شده و به داوطلبان اطلاع داده می شود. با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1403 هنوز جزئیات مهلت ثبت نام این آزمون نیزاعلام نشده است. با عضویت در کانال تلگرام آزمون های حقوقی می توانید از اخبار مربوط به آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده مطلع شوید.

 

مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان باید پس از آغاز شدن مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1403 فرآیند ثبت نام خود را بصورت دقیق کامل کنند و سپس خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از منابع آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳ مطلع شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳ در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1403 پاسخ دهند.