دینا / آزمون های حقوقی / مشاوران خانواده / مدارک لازم برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

از آنجایی که قانون گذار ایجاد مراکز مشاوره خانواده در سراسر کشور را پیش بینی کرده است، هر ساله قوه قضاییه اقدام به برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده می کند. لذا، ثبت نام این آزمون در سال ۱۴۰۳ از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و برای تکمیل فرآیند ثبت نام لازم است اسکن مدارکی همچون آخرین مدرک تحصیلی، کارت ملی، تمامی صفحات شناسنامه و... بارگذاری شود.

 

در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده باید مراکز مشاوره در سراسر کشور ایجاد شوند که برای تحقق این امر هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده برگزار می شود. سازمان سنجش متصدی ثبت نام و برگزاری این آزمون زیر نظر مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه است. کسانی که علاقه مند به شرکت در این آزمون هستند در اولین قدم باید از شرایط ثبت نام آگاه شده و پس از اطمینان از داشتن این شرایط نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند. برای تکمیل این فرم باید علاوه بر اطلاعات شخصی اسکن یکسری از مدارک نیز ارسال شود.

 

از آنجایی که هر گونه اشتباه در بارگذاری مدارک ممکن است مشکلاتی را برای داوطلبان به وجود آورد، لازم است در زمان ثبت نام در مورد کیفیت و خصوصیات این مدارک دقت لازم به عمل آید. بنابراین در ادامه به توضیحاتی در مورد مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه ۱۴۰۳ و کیفیت ارسال آن ها می پردازیم.

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۱۴۰۳

برای تکمیل فرآیند ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال 1403 یکسری اطلاعات مورد نیاز است که باید از مدارک شناسنامه ای و تحصیلی توسط مخاطب استخراج شود. مطابق آنچه که در اطلاعیه آمده ارسال شش مدرک الزامی است که باید با کیفیت مشخص شده بارگذاری شوند. این مدارک به شرح زیر هستند:

 

اسکن عکس سه در چهار با مشخصات زیر:

 

با فرمت JPG

 

حجم فایل نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.

 

اندازه عکس حداقل 200 در 300 تا حداكثر 300 در 400 pixels باشد.

 

مشخص، واضح و فاقد اثر منگنه یا مهر باشد

 

در صورت امکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

 

اسکن مدرک کارشناسی مرتبط با فرمت JPG

 

اسکن تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی با فرمت JPG

 

اسکن آخرین مدرک تحصیلی با فرمت JPG

 

اسکن گواهی سابقه کار مرتبط با فرمت JPG

 

اسکن کارت معافیت یا پایان خدمت ( مخصوص آقایان ) با فرمت JPG

 

برای شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده شرایط خاصی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به متاهل بودن اشاره کرد همچنین تنها فارغ التحصیلان رشته های خاصی می توانند در این آزمون شرکت کنند. داوطلبان قبل از هر اقدامی برای ثبت نام ابتدا باید این شرایط را به طور کامل مطالعه کنند.

مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 1403

قبل از هر چیز لازم به ذکر است که متقاضیان برای ثبت نام در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده باید حداقل 40 سال سن و 5 سال سابقه کار مرتبط و یا 35 سال سن و 8 سال سابقه کار مرتبط داشته باشند. بنابراین اگر داوطلبی فاقد این شرایط باشد حتی در صورت کسب قبولی در آزمون، امکان طی کردن بقیه مراحل برای وی وجود ندارد.

 

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که بعد از آنکه داوطلبان در آزمون کتبی پذیرفته شوند نوبت به مصاحبه علمی و بررسی سلامت روانی آن ها می رسد و قبولی در آزمون کتبی به منزله پذیرش قطعی نیست.

 

همچنین در ارسال عکس باید بسیار دقت به خرج داد زیرا در صورت ارسال عکس اشتباه و یا فاقد خصوصیات ذکر شده، ثبت نام و آزمون داوطلب بی اثر تلقی می گردد. لازم به ذکر است که داوطلبان برای شرکت در این آزمون می بایست منابع آزمون را مطالعه کنند تا بتواند نتیجه مطلوب را در آن کسب نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مدارک لازم برای ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده پاسخ دهند.