دینا / آزمون های حقوقی / سردفتری و دفتریاری / دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی

دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت موسسه معین و زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک انجام می شود و چند روز قبل از شروع فرآیند ثبت نام دفترچه راهنما و یا اطلاعیه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی 1403 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون قبل از هر اقدامی باید مندرجات و شرایط تعیین شده در دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۳ را بصورت دقیق مطالعه کنند.

 

دفتریار یکی از کارمندان دفاتر ثبت اسناد و به نوعی معاون دفتر محسوب شده که وظیفه انجام امور دفترخانه را به خصوص در غیاب سردفتر برعهده دارد. متقاضیان برای تصدی سمت دفتریاری لازم است پس از معرفی از جانب سردفتر اسناد رسمی در آزمون دفتریاری حد نصاب نمره را کسب کنند. این آزمون را هر ساله سازمان اسناد و املاک کشور برگزار می کند که شرط اصلی شرکت در آن معرفی از جانب یک سردفتر می باشد.

 

زمان ثبت نام آزمون دفتریاری 1403 اعلام نشده و به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک دفترچه آزمون

 

کامل ترین مرجع برای کسب اطلاع از آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۳، دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون است. در این دفترچه توضیحاتی در مورد شرایط ثبت نام، دروس امتحانی، زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون داده شده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403 و توضیحات کاملی در مورد این آزمون ارائه شده است.

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۳

همانطور که در بالا گفتیم قبل از ثبت نام لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی 1403 را مطالعه کنید. ثبت نام آزمون دفتریاری از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام می شود.

 

اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری همزمان با شروع فرآیند ثبت نام در دسترس عموم و منقاضیان این آزمون قرار می گیرد.در حال حاضر، زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون دفتریاری سال جاری منتشر شده و لینک ثبت نام آزمون نیز در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

 

زمان ثبت نام آزمون دفتریاری 1403 اعلام نشده و به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد. در دوره گذشته زمان ثبت نام از 18 بهمن آغاز و تا 26 بهمن ادامه داشت.

لینک دفترچه آزمون

 

همچنین داوطلبان برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و یا جزئیات انتشار اطلاعیه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۳ می توانند عضو کانال تلگرام آزمون های حقوقی دینا شوند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان آغاز و پایان ثبت نام و مهلت تعیین شده نام نویسی این آزمون مطلع شوند.

شرایط و ضوابط دفترچه آزمون دفتریاری اسناد رسمی 1403

ثبت نام در آزمون دفتریاری اسناد رسمی ​۱۴۰۳ شرایط مشخصی دارد که احراز تمام آن ها برای شرکت در آزمون ضروری است. مهم ترین شرط برای شرکت در این آزمون آن است که متقاضی ثبت نام باید از جانب یک سردفتر اسناد رسمی معرفی شده باشد. سایر شرایط ثبت نام ازمون دفتریاری اسناد رسمی سال 1403 که از پیش تعیین شده هستند به شرح ذیل می باشند:

 

تابعیت ایرانی

 

متقاضیان در زمان ثبت نام باید دارای حداقل 20 و حداکثر 50 سال سن باشند.

 

دارندگان مدرک دیپلم به بالا 

 

عدم اعتیاد

 

عدم اشتهار به فساد و یا فاقد صلاحیت اخلاقی

 

عدم محکومیت به جنایت عمدی ثابت شده در دادگاه

 

عدم محکومیت به انفصال دائم از خدمات دولتی

 

متقاضیانی که تحت ولایت و یا سرپرستی قرار دارند نمی توانند ثبت نام کنند.

 

تا به اینجا در مورد دفترچه ثبت نام و نحوه دریافت این دفترچه نکات لازم را بیان کردیم. اما اگر خواهان شرکت در این آزمون هستید باید از شرایط ثبت نام، ظرفیت ها، دروس امتحانی و سایر نکات مربوط به آمادگی برای شرکت در آزمون اطلاعات لازم را کسب کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات کامل در این خصوص مقاله ذیل را مطالعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۳ در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی 1403 پاسخ دهند.