دینا / مهاجرت به خارج از کشور / مهاجرت / مهلت ثبت نام لاتاری

مهلت ثبت نام لاتاری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

ثبت نام قرعه کشی ویزای تنوع نژادی آمریکا هر ساله در زمانی معینی توسز کنسولگری آمریکا برگزار می شود. افراد می بایست در مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، به سایت اصلی ثبت نام لاتاری مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. بهتر است متقاضیان ثبت نام خود را به روزهای پایانی و آخرین تمدید فرصت 2026 موکول نکنند تا جهت نام نویسی به مشکل بر نخورند.

 

از زمانی که قرعه کشی لاتاری برگزار شد، افراد با شرکت در این قرعه کشی،شانس خود را برای دریافت گرین کارت یا همان مجوز اقامت دائم در آمریکا را به صورت رایگان می سنجند. از ویژگی های بارز این قرعه کشی، عدم نیاز به ارائه مدارک خاص و یا داشتن شرایط خاص می باشد. افراد تنها با ارائه مدارک حداقلی (مشخصات هویتی، اطلاعات پاسپورت و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری) مجاز به شرکت در این قرعه کشی، خواهند بود.

 

مدت زمان تعیین شده برای شرکت درلاتاری ۲۰۲۶، محدود بوده و متقاضیان برای شرکت در این قرعه کشی، ملزم هستند تا در زمان تعیین شده اقدام به ارائه مدارک خود و تکمیل فرم های مربوطه در سایت اصلی لاتاری، به منظور ثبت نام و شرکت در قرعه کشی لاتاری، کنند. در ادامه مقاله، به ارائه مطالبی در رابطه با مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ و همچنین، آخرین تمدید فرصت 2026 برای شرکت کنندگان این قرعه کشی بزرگ، آورده شده است.

مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶

مهلت ثبت نام لاتاری، عموما از اوایل سال مالی آمریکا، مصادف با اوایل ماه اکتبر (مهر ماه) آغاز و در اوایل ماه نوامبر (آبان ماه) پایان می یابد. مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، بر طبق اعلام سازمان مهاجرت آمریکا که از اوایل ماه اکتبر (مهر ماه) شروع می شود و اینکه لاتاری تا کی وقت داره؟ با توجه به مهلت زمان ثبت نام لاتاری، دوره های گذشته، تا حداقل 30 روز ادامه خواهد داشت. زمان ثبت نام لاتاری 2026 تاکنون اعلام نشده اما پیش بینی می شود همانند سال های گذشته مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ از اواسط مهرماه تا اواسط آبان ماه باشد.

 

به محض اعلام زمان ثبت نام لاتاری 2026، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که متقاضیان، برای شرکت در لاتاری 2026 (Lottery)، لازم است تا در این مدت زمان یا آخرین تمدید فرصت ۲۰۲۶ تعیین شده با مراجعه به سایت اصلی لاتاری، اقدام به ارائه مدارک مورد نیاز و پر کردن فرم های موجود در این سایت کنند. از جمله این مدارک عبارتند از: مشخصات هویتی و یک قطعه عکس مخصوص لاتاری. نکته قابل توجه درخصوص ثبت نام لاتاری 2026 این است که متقاضیان برای نام نویسی نیازی به ارائه اطلاعات پاسپورت نداشته و بدون داشتن پاسپورت می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

تمدید مهلت ثبت نام لاتاری 2026

بر طبق تجربه ای که از برگزاری قرعه کشی لاتاری، در سال های گذشته به دست آمده است، آخرین تمدید فرصت ۲۰۲۶ در اینبخت آزمایی، قابل تمدید نبوده و متقاضیان، برای شرکت در این قرعه کشی، بیان می کنند که لاتاری تا کی وقت داره، متقاضیان، باید در همان مدتی که از سوی اداره مهاجرت آمریکا تعیین شده اقدام به ثبت نام به منظور شرکت در لاتاری 2026، کنند. در صورتی که افراد، موفق به ثبت نام در مدت مشخص شده نشوند، دیگر امکان تمدید این فرصت، و ثبت نام آن ها وجود نخواهد داشت، به همین دلیل توصیه می شود که حتی الامکان در روز های آغازین مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶، اقدام به ارسال مدارک خود کنند.

 

تمدید مهلت ثبت نام لاتاری 2026، امکان پذیر نبوده و تاریخ ثبت نام قابل تمدید نمی باشد.

 

پس از ثبت نام در لاتاری، و با گذشت حدود شش ماه از این زمان در اوایل ماه مه (اواسط ماه اردیبهشت 1403) اسامی برنده شدگان توسط سایت اصلی لاتاری، اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت تقلب و یا جعلی بودن هر کدام از مدارک ارسالی، نتیجه قرعه کشی برای فرد مورد نظر، باطل و گرین کارت آمریکا به وی تعلق نخواهد گرفت.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۶ در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون آخرین تمدید فرصت 2026 پاسخ دهند.