دینا / سرمایه گذاری / بازار سرمایه و بورس / شرایط ثبت نام سهام عدالت

شرایط ثبت نام سهام عدالت

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

از شرایط ثبت نام سهام عدالت ، می توان به این شرط که افراد، می بایست جزو گروه های واجد شرایط دریافت سهام عدالت باشند، اشاره نمود؛ همانند کودکان تازه متولد شده در خانواده های مشمول سهام عدالت. همچنین، شرط سنی برای ثبت نام جدید سهام عدالت، تعیین نشده است.

 

 

پس از اعلام دولت، مبنی بر تصویب طرح اجرایی شدن دور دوم ثبت نام سهام عدالت، برای جاماندگان این سهام، افراد زیادی که در دور اول ثبت نام سهام مورد نظر، موفق به دریافت آن نشده بودند، منتظر آغاز زمان نام نویسی مجدد سهام عدالت می باشند.

 

تمامی افراد، بدون در نظر گرفتن شرط سنی آنان، که واجد شرایط ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۳ می باشند، لازم است در زمان ثبت نام این سهام، با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام سهام عدالت، از طریق سامانه و یا مرکز مربوطه، به منظور انجام امور مربوط به ثبت نام این سهام، شخصا اقدام نمایند. از آنجا که ثبت نام این افراد، منوط به داشتن شرایط مقرر بوده، لازم است تا متقاضیان با شرایط ثبت نام سهام عدالت 1403 آشنا شوند.

 

به همین دلیل، از آنجایی که افراد زیادی، راغب به ثبت نام و دریافت سهام عدالت می باشند در ادامه، در رابطه با شرایط ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۳ و همچنین، شرط سنی که از سوی دولت، برای متقاضیان ثبت نام این سهام تعیین گردیده، مطالبی آورده شده است.

شرایط ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۳

از آنجایی که افراد زیادی درخواست اجرایی شدن دور دوم ثبت نام سهام عدالت را داشتند، لذا در طی اقدامی، دولت تصمیم به برگزاری طرح ساماندهی سهام عدالت را گرفته است و در حال حاضر، این طرح، توسط مجلس جمهوری اسلامی ایران، در حال بررسی می باشد. 

 

با توجه به اینکه این طرح، به طور قطعی، تایید نشده است و اطلاعاتی در رابطه با جزئیات آن، در دسترس نمی باشد، لذا نمی توان به طور قطعی در رابطه با شرایط ثبت نام آن صحبت کرد. اما از جمله شرایطی که بدیهی است افراد، برای اقدام به ثبت نام جا ماندگان سهام عدالت باید داشته باشند، این است که جزو یکی از گروه های تعریف شده توسط مجلس که سهام عدالت، به آن ها تعلق می گیرد، باشند.

 

این گروه ها، شامل مواردی، همچون کودکان تازه متولد شده در خانواده های مشمول سهام عدالت، افرادی که پس از پایان زمان ثبت نام سهام عدالت، تحت پوشش سازمان های حمایتی قرار گرفته اند، افرادی که در دهک های پایین درآمدی یعنی یک تا شش قرار می گیرند، افرادی که در دور اول ثبت نام سهام عدالت، اقدام به انجام فرآیند مورد نظر کرده اما، به هر دلیلی ثبت نام آن ها، ناقص مانده است و موفق به دریافت سهام مورد نظر نشده اند، بدون در نظر گرفتن شرط سنی می باشند.

 

سایر جزئیات مربوط به شرایط ثبت نام سهام عدالت 1403، در حال حاضر، در دسترس نبوده و پس از تصویب نهایی این طرح، برگزاری دور دوم ثبت نام سهام عدالت، برای کودکان و جاماندگان توسط مجلس، برای عموم مردم، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، مربوط به سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

شرایط سنی ثبت نام سهام عدالت

در رابطه با شرط سنی در نظر گرفته شده برای متقاضیان دریافت سهام عدالت ۱۴۰۳، همانند دور اول ثبت نام سهام عدالت، برای دور جدید ثبت نام این سهام نیز هیچ محدودیتی برای سن افراد، به عنوان شرط سنی، در نظر گرفته نشده است و تمامی افراد، با هر رده سنی، می توانند در دوره جدید ثبت نام سهام عدالت، شرکت کرده و سهام مورد نظر را دریافت کنند.

 

اما، لازم به ذکر است که تمامی متقاضیان ثبت نام جدید سهام عدالت، می بایست در سامانه سجام، جهت دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت انجام دهند. همچنین، شماره شبا حساب بانکی مربوط به خود را هنگام ثبت نام سهام عدالت 1403، ارائه دهند در غیر این صورت، امکان ثبت نام برای آن ها، وجود نخواهد داشت.

 

همچنین، افرادی که قصد ثبت نام در دوره جدید سهام عدالت را دارند، می بایست حتما به مدت زمان و مهلت ثبت نام سهام عدالت، دقت داشته باشند، زیرا ممکن است، این بازه زمانی تمدید نشود. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با مهلت ثبت نام سهام عدالت ۱۴۰۳، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، مربوط به سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام سهام عدالت در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شرایط ثبت نام سهام عدالت پاسخ دهند.