دینا / آزمون های حقوقی / سردفتری و دفتریاری / زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی

زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور چند سال یکبار برای مناطقی که در آن ها دفاتر اسناد رسمی برپا شده است، اقدام به اقدام به برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی می نماید. داوطلبان واجد شرایط که علاقه مند به شرکت در این آزمون هستند، می توانند با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ و مطالعه منابع، نتیجه مطلوبی از این آزمون کسب نمایند.

 

آزمون سردفتری اسناد رسمی، یکی از آزمون های حرفه ای رشته حقوق است که هر چند سال یکبار برگزار می شود و به دلیل در آمد بالا، همواره مورد توجه فارغ التحصیلان رشته حقوق بوده است. البته این آزمون تنها محدود به فارغ التحصیلان حقوق نمی باشد و دفتریاران، قضات و وکلایی که صلاحیت شرکت در آزمون سردفتری را دارند هم می توانند در بازه زمانی مشخص شده، اقدام به ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ نمایند.

 

ثبت نام آزمون سردفتری شهریور 1403 آغاز شده و از 20 تا 27 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 

لینک ثبت نام آزمون

 

از آنجایی که آزمون سردفتری هر چند سال یکبار برگزار می شود، زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی و برگزاری این آزمون روند منظمی ندارد. بنابراین با در نظر گرفتن اهمیت آگاهی از زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی برای متقاضیان، در ادامه این مقاله به توضیح زمان ثبت نام آزمون پرداخته و ضمنا نکات مشاوره ای مربوط به زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳  ارائه شده است. 

زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳

برخلاف سایر آزمون های حقوقی همچون آزمون وکالت قوه قضاییه و کانون وکلا که هر ساله و به طور منظم در سطح کشور برگزار می گردد، آزمون سردفتری اسناد رسمی، هر چند سال یکبار و صرفا بر اساس تعداد سردفتران مورد نیاز در استان های خاص برگزار می گردد و زمان مشخصی برای برگزاری آن وجود ندارد.

 

در مورد زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403 باید توضیح داد که زمان آن از 22 تا 27 اسفندماه اعلام شد. همچنین برای داوطلبان مهلت مجددی تا تاریخ 15 فروردین ماه در نظر گرفته شده و داوطلبانی که منتظر تمدید مهلت ثبت نام این آزمون بودند، امکان ثبت نام در آزمون سردفتری را داشتند. 

 

زمان ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ در اسفندماه و از 22 تا 27 اسفندماه اعلام شد. همچنین مهلت مجدد ثبت نام از 15 تا 22 فروردین ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است، در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون جدید سردفتری از 20 تا 27 فروردین ماه اعلام شده است. 

 

ثبت نام آزمون سردفتری شهریور 1403 آغاز شده و از 20 تا 27 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 

لینک ثبت نام آزمون

 

چنانچه شما نیز قصد شرکت در آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ را داشته و از هم اکنون به فکر برنامه ریزی برای این آزمون می باشید، پیشنهاد می شود، جهت صرفه جویی در وقت خود و کسب نتیجه مطلوب در آزمون سردفتری اسناد رسمی، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403

در سال جاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی را به مدت یک هفته یعنی در اسفندماه در نظر گرفت. مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ تمدید شده است و مهلت آن نیز تا 15 فروردین ماه اعلام شده است. همچنین زمان ثبت نام آزمون جدید از 20 تا 27 فروردین ماه اعلام شده است. 

 

ثبت نام آزمون سردفتری شهریور 1403 آغاز شده و از 20 تا 27 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 

لینک ثبت نام آزمون

 

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی، در مهلت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ می توانند با ورود به سایت سنجش که سامانه ثبت نام این آزمون می باشد، برای به دریافت سریال ثبت نام آزمون سردفتری اقدام نمایند.

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارک لازم برای ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403، به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

مشاوره زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳

در ارتباط با زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403، همچون زمان ثبت نام آزمون قضاوت و سایر آزمون های حقوقی، نکات مهمی وجود دارد که رعایت این نکات می تواند برای داوطلبان شرکت در آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ ، مفید باشد. این نکات در ادامه مطلب ارائه شده است. 

 

در میان آزمون های حقوقی، ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی و آزمون دفتریاری اسناد رسمی دارای برنامه زمانی مشخص نمی باشد؛ به همین دلیل، به داوطلبان آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ توصیه می گردد تا به طور مستمر، از طریق سایت مشاوره حقوقی دینا و کانال آزمون های حقوقی دینا، پیگیر اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403 بوده تا چنانچه آزمون سردفتری اسناد رسمی در سال ۱۴۰۳  برگزار گردید، فرصت ثبت نام را از دست ندهند.

 

به داوطلبان توصیه می گردد تا پیش از فرا رسیدن زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی 1403، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی را آماده نمایند تا ثبت نام آن ها با مشکلی مواجه نگردد.

 

همچنین، داوطلبانی که دارای سهمیه ایثارگران می باشند، توجه نمایند که گواهی مربوطه و کارت ایثارگری را تا تاریخ ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ اخذ نموده تا امکان استفاده از مزایای سهمیه ایثارگری را داشته باشند.

 

در پایان به داوطلبان آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ توصیه می گردد، جهت آشنایی کامل با آزمون سردفتری اسناد رسمی و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط این آزمون، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون زمان ثبت نام آزمون سردفتری اسناد رسمی پاسخ دهند.