دینا / آزمون های حقوقی / کارشناسان رسمی / هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، آزمونی است که طی آن کارشناسان متخصص در زمینه ها مختلف صنعتی، مالی، کشاورزی، فنی، و ...برای ابراز نظرات کارشناسی در ارتباط با پرونده های قضایی، به دادگستری می پیوندند. هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳، باید از طریق اینترنتی و در زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش پرداخت شود.

 

یکی از آزمون هایی که هر سال یا هر دو سال یک بار برای به کارگیری نیرو های متخصص در زمینه های کارشناسی در دادگستری برای انجام صحیح قضاوت در پرونده ها، برگزار می شود آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می باشد و کسانی که در دو مرحله این آزمون موفق شوند و نمره حدنصاب را کسب نمایند، می توانند موفق به اخذ مجوز کارشناسی در این وزارتخانه شوند.

 

تاریخ ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ اعلام نشده و به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ثبت نام در این آزمون هم باید مانند بسیاری از آزمون های مشابه، هزینه ای توسط داوطلبان پرداخت شود. ما در این مقاله قصد داریم به هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بپردازیم. ( البته در نظر داشته باشید که هزینه ها فقط مربوط به ثبت نام نبوده و در هر مرحله شاید ملزم به پرداخت هزینه های دیگر نیز باشید.)

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری آزمونی دو مرحله ای است. یک مرحله کتبی و یک مرحله شفاهی یا همان مصاحبه حضوری. مسئول برگزاری و ثبت نام در این آزمون سازمان سنجش کشور می باشد. یعنی عزیزانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند و البته شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در این آزمون را نیز دارا می باشند، می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

به طور کلی این آزمون برای کسانی که قصد اخذ مجوز کارشناس دادگستری را دارند تدارک دیده شده است. کارشناسان رسمی دادگستری می توانند با توجه به حوزه تحصیلی و تجربه خود، در موارد قضایی که نیاز به نظرات کارشناسی و بررسی دقیق و موشکافانه وجود دارد، ورود کرده و به این وسیله سیستم قضایی را در صدور هر چه بهتر احکام یاری برسانند.

 

با توجه به اهمیت موضوع و نقش پر رنگی که این کارشناسان می توانند در پیگیری صدور احکام پرونده های قضایی ایفا کنند، هر سال یا هر دو سال یک بار بین افراد متقاضی آزمونی برگزار می شود تا بهترین و متخصص ترین کارشناسان در زمینه های مختلف در دادگستری مشغول به فعالیت شوند. در هنگام ثبت نام شما باید هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری را به شکل آنلاین پرداخت نموده و به این ترتیب به شما اجازه ورود به سیستم و تکمیل فرم ثبت نام داده خواهد شد.

 

هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ اعلام نشده و هزینه آزمون در دوره گذشته به مبلغ 600 هزارتومان بوده است. 

 

تا کنون هیچ اطلاعیه ای در رابطه با برگزاری آزمون 1403 و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آن اعلام نشده اما پس از اعلام داوطلبان متقاضی نام نویسی در آزمون سال جاری باید هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ که مقدار آن در زمان ثبت نام مشخص می شود را پرداخت کنند. شما در هنگام ثبت نام اینترنتی با صفحه ای مواجه خواهید شد که در آن احتیاج به وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری خواهید داشت و این شماره بدون پرداخت هزینه ثبت نام آزمون به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

همچنین داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403، می توانند به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳، معمولا هنگامی که لینک ثبت نام در سایت سازمان سنجش فعال می شود، می باشد. یعنی همان هنگامیکه ثبت نام آغاز می شود در همان هنگام هم لینک پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری فعال خواهد شد و با اتمام مهلت نام نویسی، این لینک از روی سایت حذف خواهد شد.

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از 1 تا 7 آبان ماه اعلام شده و داوطلبان می بایست پس از مطالعه دفترچه و در صورت داشتن تمامی اطلاعات مورد نیاز، به خرید کارت اعتباری ثبت نام به مبلغ 600 هزارتومان اقدام نمایند. زمان ثبت نام بر اساس جدیدترین اطلاعیه منتشر شده، تا 14 آبان ماه تمدید شده است. 

 

 زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۳ اعلام نشده به محض اعلام، اطلاع رسانی خواهد شد و  این آزمون در دوره گذشته از 1 آبان آغاز و تا 14 آبان ماه ادامه داشت. 

 

همچنین داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳، می توانند به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳

حال که با محدوده زمانی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تا حدودی آشنا شدید، شاید نحوه پرداخت این هزینه هم برای شما جای سوال باشد. بهتر است برای هرچه راحت تر ثبت نام کردن و پرداخت مبلغ مورد نظر به راهنمای تصویری زیر توجه داشته باشید:

 

ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org شده و در صفحه اصلی آن از منوی سمت راست، گزینه (سایر آزمون های استخدامی ) را کلیک نمایید. مطابق شکل زیر:

 

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳

 

بعد از ورود به صفحه جدید، لینک مربوط به ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری را انتخاب کنید.

 

 هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

در صفحه جدید، از منوی سمت راست گزینه (خرید کارت اعتباری) را انتخاب نمایید.

 

نحوه پرداخت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

 

گزینه ( سریال سیستم ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری ) را زده و انتهای صفحه عبارت تایید و ادامه را انتخاب کنید.

 

 نحوه پرداخت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

در صفحه ای که پیش روی شما باز می شود، اطلاعات شخصی و شماره تلفن های خواسته شده و ایمیل خود را وارد کرده و عبارت تایید و ادامه را انتخاب نمایید.

 

هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳

 

در صفحه جدید اطلاعات قبلی را که وارد کرده بودید برای شما به نمایش درخواهند آمد. و همچنین یک شماره پیگیری پرداخت برای شما نشان داده خواهد شد. شما وارد سیستم پرداخت الکترونیکی شده و عبارت ادامه روند پرداخت را انتخاب نمایید.

 

 هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

شما وارد سامانه پرداخت الکترونیکی شده و بعد از وارد کردن اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود و دادن رمز پویا، و... در نهایت عبارت پرداخت را کلیک نمایید.

 

نحوه پرداخت آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403

 

بعد از این مرحله یک شماره سریال 8 رقمی به شما داده خواهد شد که در صفحه ثبت نام وقتی این شماره را وارد نمایید، می توانید ثبت نام خود را ادامه و تکمیل نمایید. شما عزیزان می توانید با انجام دقیق این مراحل هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری را پرداخت کرده و به راحتی ثبت نام خود را کامل نمایید.

 

همچنین داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403، می توانند به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۳ در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون هزینه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1403 پاسخ دهند.