دینا / حقوقی / سایر موضوعات حقوقی / قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن

قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

زمان اعلام قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن، دو ماه پس از به پایان رسیدن زمان ثبت نام این طرح، می باشد. همچنین، مشاهده نتایج ثبت نام ۱۴۰۳ ​ آن، در زمان اعلام اسامی قبول شدگان، به صورت غیر حضوری و از طریق ورود به سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، بخش مشاهده و پیگیری درخواست ها امکان پذیر است.

 

طرح اقدام ملی مسکن، طرحی دولتی است که با هدف حمایت از قشر متوسط و ضعیف جامعه که توان تهیه مسکن، با پرداخت نقدی یک جا را ندارند، طراحی شده و صرفا، کسانی که در ثبت نام اولیه، پذیرفته شوند، می توانند، از مزایای این طرح، بهره مند گردند.

 

از این رو، یکی از مهم ترین مسائل مرتبط با ثبت نام این طرح، بحث نتایج ثبت نام و اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می باشد؛ به نحوی که بسیاری از ثبت نام کنندگان این طرح، پس از اتمام مراحل ثبت نام، خواستار آن بوده که هر چه سریعتر از نتایج ثبت نام خود، مطلع شده و برای انجام بقیه مراحل دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

 

به همین دلیل، با توجه به اهمیت موضوع اعلام نتایج ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن ۱۴۰۳، برای متقاضیان این تسهیلات، در ادامه، در رابطه با زمان اعلام اسامی قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن 1403، نحوه مشاهده نتایج ثبت نام افراد در این طرح و همچنین، سایت اعلام نتایج آن، مطالبی آورده شده است.

زمان اعلام اسامی قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن ۱۴۰۳

در سال های اخیر، سامانه های دولتی متعددی، همچون، سامانه ثمن نهضت مسکن، با هدف ساماندهی بازار مسکن، توسط دولت، راه اندازی شده است و سامانه اقدام ملی مسکن نیز یکی از این سامانه ها می باشد.

 

افراد شرکت کننده در طرح نهضت ملی مسکن، زمان اعلام نتایج نهضت ملی مسکن، می توانند از طریق مراجعه به سایت saman.mrud.ir، جهت مشاهده اعلام نتایج ثبت نام این طرح تسهیلاتی مسکن اقدام نمایند.

 

یکی از سوالات مهمی که در رابطه با ثبت نام طرح مسکن ملی برای ثبت نام کنندگان این طرح مطرح می گردد، این سوال است که زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن 1403، چه زمانی می باشد؟ به عبارت دیگر، تاریخ اعلام نتایج ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن چه تاریخی بوده و متقاضیان این طرح، تا چه زمانی فرصت دارند تا برای تامین مبلغ اولیه وام، اقدام نمایند؟

 

در پاسخ به این سوال، باید گفت، با توجه به اینکه هنوز، زمان ثبت نام در این طرح، در سال ۱۴۰۳، اعلام نشده، در خصوص زمان اعلام اسامی قبول شدگان آن نیز اطلاعاتی در دست نیست و به محض اعلام، متن مقاله، بروزرسانی می شود.

 

اما با در نظر گرفتن زمان اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، در دوره های قبل و در سال های گذشته که حداقل دو ماه با زمان ثبت نام فاصله داشته است، می توان پیش بینی کرد که زمان اعلام نتایج طرح اقدام ملی مسکن 1403 نیز، دو ماه بعد از زمان ثبت نام خواهد بود.

 

افرادی که قصد دریافت وام ملی مسکن را دارند، می توانند از طریق سامانه جامع اقدام ملی مسکن، به نشانی tem.mrud.ir، برای بهره مندی از این تسهیلات مسکن، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ورود به سامانه جامع اقدام ملی مسکن، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن 1403

نحوه مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن و همچنین، پیگیری اسامی قبول شدگان، صرفا از طریق سامانه اقدام ملی مسکن، امکان پذیر می باشد. لذا، در ادامه، در رابطه با نحوه مشاهده نتایج ثبت نام قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن 1403، توضیحات لازم آورده شده است.

 

افراد متقاضی وام، جهت دریافت وام مسکن ملی، می توانند با داشتن شرایط ثبت نام مسکن ملی، جهت دریافت این وام اقدام نمایند.

 

۱ابتدا، جهت مشاهده نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن، وارد سایت tem.mrud.ir شوید. سپس، بر روی دکمه مشاهده و پیگیری درخواست ها، کلیک کنید.

 

نتایج ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

 

۲در این مرحله، کد ملی خود را در کادر مشخص شده، وارد کرده و سپس، دکمه سبز رنگ تایید را بزنید.

 

قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن ۱۴۰۳​

 

۳در این صفحه، یک رمز عبور به شماره همراه شما ارسال می شود. رمز عبور و کد امنیتی را در کادر های مربوطه وارد کرده و سپس، بر روی دکمه ورود، کلیک نمایید. اکنون، می توانید نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن را مشاهده نمایید.

 

قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن 1403

 

۴در نهایت، می توانید نتایج قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن را مشاهده نمایید.

 

افرادی قصد شرکت در طرح مسکن ملی را دارند، می توانند از طریق ورود به سامانه جامع اقدام ملی مسکن، جهت ثبت نام طرح مسکن ملی، به صورت غیر حضوری، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام طرح مسکن ملی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن

در کنار زمان اعلام نتایج مسکن ملی ۱۴۰۳​، یکی دیگر از سوالاتی که در رابطه با ثبت نام طرح ملی مسکن از سوی ثبت نام کنندگان این طرح مکررا پرسیده می شود، این است که سایت اعلام اسامی قبول شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن 1403، چه سایتی بوده و ثبت نام کنندگان طرح مسکن ملی، با احراز شرایطی، همچون شرایط ثبت نام مسکن اولی ها، به چه نحو می توانند از نتایج ثبت نام خود مطلع شوند؟

 

در پاسخ به این سوال، باید گفت که در سایت ثبت نام طرح ملی مسکن، به نشانی tem.mrud.ir، قسمتی، تحت عنوان مشاهده و پیگیری درخواست ها، برای پیگیری های تسهیلات این سایت، طراحی و ایجاد گردیده است. ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن 1403 می توانند با مراجعه به آن قسمت و با وارد کردن کد ملی و سپس، رمز ارسالی از سوی این سامانه، به قسمت پیگیری ثبت نام طرح مسکن ملی، وارد شده و نتایج خود را پیگیری نمایند.

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده در مقاله، بر اساس روال سال گذشته بوده و به محض اعلام برای سال 1403، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون قبول شدگان طرح اقدام ملی مسکن پاسخ دهند.