دینا / تجاری / سایر موضوعات تجاری / سایت صرافی ملی ایران

سایت صرافی ملی ایران mex.co.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

سایت صرافی ملی ایران، جهت ارائه خدمات ارزی، به صورت الکترونیکی، طراحی و راه اندازی شده است. برای ورود به این سایت، می توان با ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir، اقدام نمود. از خدمات این سامانه نیز، می توان، به ارائه امکاناتی در خصوص خرید و فروش نقدی ارز، به صورت غیر حضوری، اشاره کرد.

 

شرکت صرافی ملی ایران، با هدف ارائه خدماتی متعددی در خصوص نقل و انتقال وجوه ارزی، در کشور ایران، تاسیس شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین، این شرکت، در راستای اهداف خود، یک پلتفرم اینترنتی را نیز، جهت ارائه خدمات ارزی، به مشتریان خود، به صورت الکترونیکی، راه اندازی نموده که سایت صرافی ملی ایران، نام دارد.

سایت صرافی ملی ایران، جهت ارائه خدمات الکترونیکی، در خصوص نقل و انتقال ارز ها، به صورت آنلاین، طراحی و راه اندازی شده است. خدمات و امکاناتی که در سایت صرافی ملی ایران، به نشانی اینترنتی mex.co.ir، ارائه گردیده، توانسته است در بازار ارز، در کشور ما، تعادل مناسبی را ایجاد کند.

با توجه به اهمیت نقل و انتقال ارز ها، برای سرمایه گذاران ارزی، در ادامه، در رابطه با معرفی سایت صرافی ملی ایران، ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir، خدمات این سامانه، راهنمای دریافت فرم های صرافی از طریق این سایت، و همچنین، مشاهده قیمت ارز از طریق سامانه نرخ ارز، توضیحات لازم آورده شده است.

معرفی سایت صرافی ملی ایران mex.co.ir

شرکت صرافی ملی ایران، در سال 1383، با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سرمایه بانک ملی ایران، به عنوان یک شرکت سهامی خاص، تاسیس گردیده است. این شرکت، بر خلاف محدودیت های بین المللی که وجود دارد، توانسته است، جهت نقل و انتقال وجوه ارزی، به صورت اینترنتی، خدمات زیادی را به مشتریان خود، ارائه کند.

 

افرادی که قصد خرید و فروش رمز ارز ها را دارند، می توانند از طریق صرافی اکسیر، به نشانی www.exir.io، اقدام نمایند.

 

این شرکت، جهت ارائه خدمات ارزی به صورت الکترونیکی، سامانه صرافی ایران، به نشانی اینترنتی mex.co.ir را طراحی و در اختیار مشتریان خود، قرار داده است. لازم به ذکر است، این شرکت، جهت تهیه سایت مذکور، از دانش و تجربیات مدیران و همچنین، کارشناسان مجرب فعال، در حوزه ارز ها، بهره گرفته و امکانات پر کاربردی، در خصوص انجام حواله های ارزی و همچنین، معاملات در زمینه ارز ها را ارائه کرده نموده است.

 

همچنین، از اهداف بزرگ شرکت ملی ایران، جهت راه اندازی سامانه صرافی ایران، می توان به انجام امور در اسرع وقت، رعایت آئین نامه ها، شیوه نامه ها و همچنین، مقرراتی که در خصوص فعالیت های ارزی ابلاغ می گردند، حفظ داده های اطلاعاتی مشتریان خود و ارائه پیشنهادات پر کاربرد در رابطه با هر یک از خدمات ارائه شده در این صرافی اشاره نمود.

 

همچنین، افرادی که قصد پرداخت مالیات خرید فروش ارز های خارجی را دارند، می توانند از طریق ورود به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی، به نشانی tax.gov.ir، به صورت اینترنتی، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه پرداخت مالیات خرید و فروش ارز خارجی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

نحوه ورود به سایت صرافی ملی ایران mex.co.ir

در بخش قبل، در خصوص معرفی سایت صرافی ملی ایران، توضیح دادیم؛ لازم به ذکر است برای بهره مندی از تمامی خدمات این سامانه، طی کردن مراحل ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir، ضروری می باشد. از این رو، در ادامه، در رابطه با نحوه ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir، توضیحات لازم آورده شده است.

 

افرادی که قصد خرید و فروش ارز های دیجیتالی، با پرداخت کارمزد پایین، در کشور ایران را دارند، می توانند از طریق صرافی آبان تتر، به نشانی abantether.com، اقدام نمایند.

 

جهت ورود به سایت صرافی ملی ایران، می بایست ابتدا، وارد سایت mex.co.ir، شوید.

 

سایت صرافی ملی ایران

 

به این صورت، افراد متقاضی استفاده از خدمات سایت صرافی ملی ایران، پس از ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir، می توانند، به راحتی، از امکانات این صرافی، بهره مند شوند.

 

افرادی که قصد سرمایه گذاری، در بازار رمز ارز ها را دارند، می توانند از طریق سایت صرافی های معتبر خارجی نیز، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با اینکه کدام صرافی های ارز دیجیتال خارجی با ایران کار می کنند، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

خدمات سایت صرافی ملی ایران mex.co.ir

در بخش قبل، در رابطه با نحوه ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir، توضیح دادیم؛ حال، در این قسمت، قصد داریم در خصوص خدمات ارائه شده در سایت صرافی ملی ایران، صحبت کنیم. از این رو، در ادامه، در رابطه با خدمات سایت صرافی ملی ایران، توضیحات لازم آورده شده است.

 

افرادی که قصد معاملات در بازار کریپتوکارنسی را دارند، می توانند به راحتی از طریق انواع صرافی آنلاین ارز دیجیتال، به صورت الکترونیکی، اقدام نمایند.

 

از کاربردی ترین، خدمات سایت صرافی ملی ایران، ارائه امکاناتی در خصوص خرید و فروش نقدی ارز می باشد که این پلتفرم مجازی شرکت صرافی ملی ایران، توانسته است در این زمینه بسیار هوشمند و توانا عمل کند.

سایت صرافی ملی ایران، خدماتی در رابطه با انجام انواع حواله های ارزی نیز، به صورت الکترونیکی، به کاربران سایت mex.co.ir، ارائه نموده است.

سایت mex.co.ir، یک بستر مجازی، با عنوان کارگزاری عملیات ارزی نیز، جهت انجام معاملات ارزی، برای کاربران این سایت، طراحی نموده است.

همچنین، یکی دیگر از خدماتی که سایت صرافی ملی ایران، ارائه نموده، ارائه نظر مشورتی در خصوص جابه جایی وجوه، به صورت آنلاین، می باشد.

از دیگر خدمات سایت mex.co.ir، بخش دارنده حساب های فعال در اکثر بانک های دولتی و خصوصی، جهت سهولت کار است که در این بخش، افراد، به راحتی، می توانند برای تسهیل در انجام فرآیند معاملات ارزی و یا نقل و انتقال وجوه نقدی، از امکانات سایت صرافی ملی ایران بهره مند شوند.

 

افرادی که قصد معاملات در بازار مالی رمز ارز ها را دارند، می توانند از طریق سایت صرافی های آنلاین ارز های دیجیتالی، به صورت غیر حضوری، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با انواع صرافی های آنلاین ارز دیجیتال خارجی و ایرانی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

راهنمای دریافت فرم های صرافی از طریق سایت صرافی ملی ایران mex.co.ir

در بخش قبل، در رابطه با خدمات ارائه شده در سایت mex.co.ir، توضیح دادیم؛ حال، در این قسمت، قصد داریم در رابطه با نحوه دریافت فرم های صرافی از طریق این سایت، صحبت کنیم. از این رو، در ادامه، در رابطه با نحوه دریافت فرم های صرافی از طریق سایت صرافی ملی ایران، توضیحات لازم آورده شده است.

 

افرادی که قصد خرید و فروش رمز ارز ها، با تسویه حساب بسیار سریع را دارند، می توانند از طریق صرافی تبدیل، به آدرس tabdeal.org، اقدام نمایند.

 

برای دریافت فرم های صرافی، جهت انجام معاملات، در سایت صرافی ملی ایران، می بایست ابتدا، وارد سایت mex.co.ir، شوید. سپس، گزینه فرم ها را انتخاب نمایید.

 

ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir

 

در این صفحه، جهت دریافت فرم مورد نظر، می بایست بر روی گزینه دانلود، کلیک کنید.

 

ورود به سایت صرافی ملی ایران

 

در نهایت، به این ترتیب، کاربران سایت mex.co.ir، می توانند به راحتی، فرم مورد نظر خود را برای انجام معاملات ارزی، از طریق این صرافی، دریافت کنند.

 

افرادی که قصد دریافت ارز مسافرتی را دارند، می توانند، به صورت غیر حضوری، از طریق سامانه ارز مسافرتی، به نشانی اینترنتی my.ice.ir، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه خرید ارز مسافرتی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

نحوه مشاهده قیمت ارز از سایت صرافی ملی ایران mex.co.ir

در بخش قبل، در رابطه با نحوه دریافت فرم های صرافی از طریق سایت صرافی ملی ایران، توضیح دادیم؛ حال، در این بخش، قصد داریم در خصوص مشاهده قیمت ارز ها، از طریق سامانه نرخ ارز mex.co.ir، صحبت کنیم. از این رو، در ادامه، در رابطه با نحوه مشاهده قیمت ارز از سایت صرافی ملی ایران، توضیحات لازم آورده شده است.

 

افرادی که قصد خرید و فروش رمز ارز ها را دارند، می بایت ابتدا، در رابطه با قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود، آگاهی داشته باشند.

 

برای مشاهده نرخ ارز های مختلف، همانند یورو، دلار، درهم و غیره، از طریق سایت صرافی ملی ایران، می بایست ابتدا، وارد سایت mex.co.ir، شوید. سپس، بر روی لینک قرمز رنگ، در صفحه اصلی سامانه نرخ ارز که در تصویر زیر، به آن، اشاره شده است کلیک نمایید.

 

سایت صرافی ملی ایران

 

در این صفحه، افراد، جهت مشاهده قیمت ارز های مختلف، می توانند تاریخ مورد نظر خود را در کادر تاریخ، وارد نموده و سپس، بر روی گزینه نمایش کلیک کنید.

 

ورود به سایت صرافی ملی ایران

 

در این قسمت، امکان مشاهده نرخ لحظه ای بازار، وجود دارد.

 

ورود به سامانه نرخ ارز mex.co.ir

 

در این مرحله، امکان مشاهده نرخ بروز اسکناس نیز، برای کاربران سایت صرافی ملی ایران، وجود دارد.

 

سامانه نرخ ارز

 

در این قسمت، امکان مشاهده نرخ بروز حواله های ارزی نیز، برای کاربران سامانه نرخ ارز، فراهم شده است.

 

سایت صرافی ملی ایران

 

به این ترتیب، به صورت روزانه، امکان مشاهده قیمت ارز از سایت صرافی ملی ایران، به صورت آنلاین وجود دارد.

 

همچنین، افرادی که به تازگی، قصد سرمایه گذاری در بازار رمز ارز ها را دارند، می توانند ابتدا، با حداقل میزان خرید رمز ارز ها، معاملات خود را آغاز نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با چگونگی خرید حداقل ارز های دیجیتالی، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت صرافی ملی ایران در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید. همچنین، کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوق تجاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت صرافی ملی ایران پاسخ دهند.