دینا / عقود و قراردادها / بیمه / مراکز طرف قرارداد بیمه سامان

مراکز طرف قرارداد بیمه سامان

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

مراکز طرف قرارداد بیمه سامان در سراسر کشور پراکنده شده اند تا بیمه گذاران این شرکت بیمه بتوانند در کنار بیمه پایه خود از پوشش های این بیمه تکمیلی بهره مند شوند و خدمات درمانی مورد نیاز خود را دریافت کنند از جمله این مراکز درمانی می توان به بیمارستانها، آزمایشگاه ها و مراکز سونوگرافی و رادیولوژی اشاره کرد.

 

همه انسان ها در طول زندگی خود با مشکلات مربوط به سلامتی روبرو شده و نیاز به استفاده از خدمات درمانی خواهند داشت اما در شرایطی که هزینه های زندگی به شدت بالاست ممکن است دسترسی به خدمات درمانی یک دغدغه جدی باشد. دلیل ایجاد بیمه نامه های تکمیلی درمان از سوی شرکت های بیمه مختلف، ایجاد پوششی برای استفاده از خدمات درمانی متنوع بوده است.

اطلاع از مراکز طرف قرارداد بیمه سامان اهمیت زیادی دارد زیرا در صورتی که بیمه گذاران شرکت بیمه سامان لیست مراکز درمانی طرف قرارداد این بیمه را در اختیار داشته باشند می توانند با خاطری آسوده به مراکز مورد نظر خود مراجعه کرده و به واسطه بیمه تکمیلی با پرداخت کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن خدمات درمانی لازم را دریافت کنند. 

در این مقاله به ارائه لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان از جمله بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و مراکز سونوگرافی و رادیولوژی پرداخته شده و در این لیست می توان آدرس و شماره تلفن این مراکز را نیز مشاهده کرد. خوانندگان مقاله می توانند با استفاده از اطلاعات ارائه شده به مراکز درمانی مورد نظر خود مراجعه کرده و خدمات درمانی مختلف را دریافت کنند.

آدرس و تلفن مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان

خدمات درمانی و مراکز ارائه دهنده این خدمات در سراسر کشور از تنوع زیادی برخوردار هستند. به عنوان مثال از جمله این مراکز می توان به دندانپزشکی و عینک سازی و بیمارستانهای طرف قرارداد اشاره کرد. بیمه های تکمیلی مختلف از جمله بیمه تکمیلی سامان اقدام به عقد قرارداد با مراکز درمانی متفاوت کرده اند تا پاسخگوی تمام نیاز های مربوط به سلامتی بیمه گذاران خود باشند. آدرس و تلفن مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان در فایل زیر ارائه شده است.

 

دانلود فایل آدرس و تلفن مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان
  • آدرس و تلفن مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان
  • حجم فایل: 453KB
  • منبع:دینا

 

با در اختیار داشتن اطلاعات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان مانند آدرس و تلفن می توان قبل از مراجعه به این مراکز خدماتی مانند اخذ نوبت را دریافت کرده و یا در صورت وجود پرسش های تخصصی از این مراکز استعلام گرفت و سپس با آگاهی و امنیت خاطر به مرکز مورد نظر مراجعه کرد.

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان

بیمارستانها یکی از انواع مراکز درمانی هستند که خدمات مختلفی را در زمینه های تشخیص و پیشگیری و درمان بیماری ها ارائه می دهند. گاها هزینه مراجعه به بیمارستانها برای دریافت خدمات زیاد است علی الخصوص اگر بیمارستان ذکر شده دولتی نباشد. در این شرایط بیمه تکمیلی درمان سامان جهت ایجاد امنیت خاطر برای بیمه گذاران خود اقدام به عقد قرارداد با بیمارستانهای دولتی و خصوصی مختلف در سراسر ایران و تمامی شهر ها کرده است. لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان در زیر ارائه شده است:

 

دانلود لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان
  • لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان
  • حجم فایل: 706KB
  • منبع:دینا

 

با مراجعه به لیست ارائه شده در بالا، بیمه گذاران بیمه سامان می توانند بیمارستانهای مورد نظر خود را پیدا کرده و از طرف قرارداد بودن آن ها کسب اطمینان کنند و سپس با مراجعه به این مراکز خدمات مختلف از قبیل ویزیت، بستری، آزمایش و غیره را دریافت کنند. لازم به ذکر است که بیمه سامان بخشی از هزینه های مراجعه به بیمارستان ها را پوشش داده و ما به التفاوت آن توسط بیمه گذار پرداخت خواهد شد.

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه سامان

به هنگام بروز مشکلات جسمی و مراجعه به پزشک، ابتدا لازم است تا افراد برخی آزمایش های تشخیصی را انجام داده و بر اساس نتایج آن ها پزشک معالج در خصوص روش و روند درمان تصمیم گیری خواهد کرد. بنابراین برای بیمه گذاران مهم است تا شرکت بیمه تکمیلی آن ها با آزمایشگاه های متفاوت عقد قرارداد کرده باشد. آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه سامان در شهر های مختلف ایران پراکنده اند که لیست کامل آن ها در فایل زیر ارائه شده است:

 

دانلود لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه سامان
  • آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه سامان
  • حجم فایل: 721KB
  • منبع:دینا

 

در صورتی که پزشک معالج تشخیص دهد که بیمار باید آزمایش های تشخیصی انجام دهد، در نسخه ای این آزمایش ها را ذکر کرده و بیمه گذاران با در دست داشتن این نسخه و مراجعه به آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه سامان می توانند خدمات مورد نظر خود را با کمترین قیمت و به راحتی دریافت نمایند.

 

مراکز سونوگرافی و رادیولوژی طرف قرارداد بیمه سامان

مراکز تصویربرداری پزشکی هم در کنار آزمایشگاه ها جزو مراکز مهم در زمینه تشخیص مشکلات و بیماری ها هستند. در برخی موارد برای دستیابی به منشا بیماری نیاز به مراجعه به مراکز سونوگرافی و رادیولوژی است تا سلامت اعضای مختلف بدن بررسی شود. لیست مراکز سونوگرافی و رادیولوژی طرف قرارداد بیمه سامان در بخش زیر ارائه شده است:

 

دانلود لیست مراکز سونوگرافی و رادیولوژی طرف قرارداد بیمه سامان
  • مراکز سونوگرافی و رادیولوژی طرف قرارداد بیمه سامان
  • حجم فایل: 516KB
  • منبع:دینا

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مراکز طرف قرارداد بیمه سامان در کانال تلگرام حقوق عقود و قراردادها عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره عقود و قراردادهای تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مراکز طرف قرارداد بیمه سامان پاسخ دهند.