دینا / کیفری / سایر موضوعات کیفری / نمونه شکواییه فحاشی

نمونه شکواییه فحاشی

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

در این مقاله به بررسی یک نمونه شکواییه فحاشی می پردازیم . 

 

جرم فحاشی از جمله جرائمی است که در نتیجه یک گفتار زشت و ناپسند به دیگری شکل می گیرد در واقع می توان گفت جرم فحاشی زیر مجموعه ای از جرم توهین است زیرا در جرم توهین نیز دیگری با زدن حرفی رکیک ، حیثیت مخاطبش را مورد آسیب قرار می دهد . از این رو قانون گذار با هدف الزام به رعایت حقوق شخصی و احترام دیگران ، فحاشی و توهین را جرم دانسته است و برای کسانی که اقدام به این اعمال کنند مجازات در نظر گرفته است . کسانی که از شاکی جرم فحاشی هستند می توانند به طریق قانونی شکایت خود را مطرح کنند در همین راستا ما در این مقاله به بررسی شکایت از جرم فحاشی و هم چنین یک نمونه شکواییه جرم فحاشی می پردازیم  . 

شکایت از جرم فحاشی

افرادی که به آنها فحاشی شده است ، می توانند با مراجعه به سامانه ثنا و عضویت در این سامانه ، شکایت خود را ثبت کنند . برای مطالعه درباره عضویت در سامانه ثنا کلیک کنید . 

نمونه شکواییه جرم فحاشی

در اینجا یک نمونه شکواییه جرم فحاشی قرار گرفته است که افرادی که قصد شکایت از فحاشی دارند می توانند از آن استفاده کنند . البته عکس زیر تنها یک نمونه است و با توجه به شرایط و ادله اثبات جرم می تواند متن شکایت تغییر کند . 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نمونه شکواییه فحاشی در کانال تلگرام حقوق کیفری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نمونه شکواییه فحاشی پاسخ دهند .