دینا / آزمون های حقوقی / کارشناسان رسمی / رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را دارند، باید از رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ مطلع باشند تا در صورت دارا بودن شرایط لازم، در رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403 ثبت نام و شرکت نمایند و در نهایت بتوانند در رشته تخصصی خود مشغول به کار شوند. لیست این رشته های مورد نیاز، در دفترچه ثبت نام آزمون ذکر شده است.

 

آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، در بازه های زمانی مختلف زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود و هر ساله افراد زیادی از این طریق جذب قوه قضاییه می شوند. برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، داوطلبان باید دارای شرایط خاصی باشند که یکی از این شرایط، دارا بودن شرایط رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه می باشد.

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری (مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال 1403) از 11 شهریور ماه آغاز و تا 24 شهریور ماه ادامه دارد.

برای مطالعه رشته های دفترچه آزمون کارشناس رسمی دادگستری 1403 کلیک کنید.

اصلاحیه ثبت نام

 

لذا افرادی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه را دارند، باید در رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403، تحصیل کرده باشند. در ادامه این مطلب در رابطه با رشته های تحصیلی که مجاز به شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ می باشند و همچنین رشته های شغلی که مورد پذیرش در این آزمون هستند پرداخته شده است.

رشته های شغلی مورد پذیرش در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳

آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در بازه های زمانی مختلف در دایره های شغلی مختلفی برگزار می شود. در واقع، این آزمون دارای رشته های شغلی بسیار متنوعی می باشد که افراد می توانند بسته به نوع رشته تحصیلی خود یکی از رشته های شغلی را انتخاب و در آن ها ثبت نام نمایند. رشته های شغلی مورد پذیرش در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، ممکن است در هر سال از برگزاری آزمون کمی متفاوت از سال های قبل باشد.

 

موضوع حائز اهمیتی که باید به آن اشاره کرد این است که تنها افرادی می توانند در رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ شرکت نمایند که دارای مدرک تحصیلی مرتبط با آن رشته مورد نظر باشند. بنابراین، بسیار مهم است که داوطلبان لیست رشته های شغلی مورد پذیرش در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403 را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط لازم در یکی از رشته های شغلی مورد پذیرش در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ شرکت کنند.

 

دفترچه رشته های شغلی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403

اصلاحیه ثبت نام

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403، به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

رشته های تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403

آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، آزمونی متفاوت از آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می باشد که زیر نظر مستقیم مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود. این آزمون در مراحل مختلفی که شامل آزمون کتبی و مصاحبه های شفاهی می باشد برگزار خواهد شد. داوطلبان می بایست ابتدا در آزمون کتبی پذیرفته شوند و در نهایت مصاحبه شفاهی را پشت سر بگذارند.

 

آخرین دوره از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، مربوط به سال جاری می باشد که ثبت نام این آزمون در سال حاضر در جریان می باشد. در حال حاضر اطلاعیه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳​ منتشر شده و داوطلبان می توانستند از 11 تا 17 شهریورماه برای تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند. 

 

نکته مهمی که داوطلبان باید به آن دقت داشته باشند، شرایط لازم برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403 می باشد. همانطور که می دانید برای شرکت در هر آزمونی، مجری برگزاری کننده آزمون یا سازمان مربوطه، یک سری شرایط عمومی و اختصاصی را برای داوطلبان در نظر می گیرد که تنها داوطلبانی مجاز به ثبت نام در آزمون می باشند که دارای شرایط ذکر شده توسط مجری برگزاری آزمون یا سازمان مربوطه باشند.

 

با توجه به اینکه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ ، زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود، داوطلبان باید قبل از انجام مراحل ثبت نام از شرایط ثبت نام در این آزمون مطلع باشند و در صورت دارا بودن شرایط مورد نیاز، مراحل ثبت نام خود را در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه انجام دهند.

 

یکی از شرایط مهم برای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، دارا بودن شرایط رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ می باشد. در واقع، آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در رشته های متنوعی برگزار می شود که هر کدام از رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403، دارای یک سری رشته های تحصیلی مجاز به شرکت در آن رشته می باشند.

 

دقت داشته باشید که تنها افرادی می توانند در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ شرکت کنند، که دارای مدرک تحصیلی مربوط به رشته مورد نظر باشند، در غیر این صورت امکان شرکت و ثبت نام در آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403 برای آن ها وجود نخواهد داشت.

 

با توجه به اینکه، رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ و رشته های مجاز برای شرکت در هر یک از این رشته ها، بسیار زیاد می باشند؛ داوطلبان باید حتما قبل از انجام مراحل ثبت نام خود، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403 را دانلود کنند و نسبت به مطالعه آن اقدام نمایند.

 

دفترچه رشته های تحصیلی ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403

 

همچنین داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 1403، به لینک زیر مراجعه کرده و مقاله مربوطه را مطالعه نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1403 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون رشته های آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۳ پاسخ دهند.