دینا / سایر موضوعات / سامانه های اینترنتی / سامانه حیات کمیته امداد

سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

 سامانه حیات کمیته امداد، در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد، کارآفرینی و خوداشتغالی، راه اندازی شده و متقاضیان استفاده از امکانات و مزایای این سایت، نظیر ثبت درخواست وام اشتغال زایی، باید اقدام به ثبت نام و ورود به سایت hayat.emdad.ir نموده و از قسمت درخواست های جدید، تقاضای وام اشتغال زایی خود را ثبت نمایند.

 

ایجاد فرصت‌های شغلی و کارآفرینی و به تبع، توسعه اقتصادی جامعه، یکی از اهداف بلند مدت تمام ارگان های دولتی می باشد و در سال های اخیر، اکثر نهادهای دولتی، برای تحقق اشتغال زایی و کارآفرینی، اقدام به ارائه تسهیلات مالی و حمایتی و اجرای طرح های مختلف، نموده اند.

 

کمیته امداد امام خمینی نیز از این امر، مستثنی نیست و به تازگی، خبر از راه اندازی سامانه ای تحت عنوان سامانه حیات، برای حمایت از اشتغال زایی و کارآفرینی، داده است که تنها، افرادی موفق به استفاده از خدمات و امکانات سایت حیات hayat.emdad.ir، خواهند شد که با نحوه و مراحل ثبت نام و درخواست تسهیلات اشتغال کمیته امداد، آشنا باشند.

 

لذا در مقاله حاضر، سامانه حیات کمیته امداد، معرفی گردیده و در خصوص چگونگی ورود و نحوه ثبت نام در سایت hayat.emdad.ir، نحوه دریافت وام اشتغال زایی سامانه حیات و مزایا و امکانات این سامانه، توضیح داده شده است و علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانند، ادامه مقاله را دنبال کنند.

 

برای ورود به سامانه حیات کمیته امداد کلیک کنید.

 

سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

 

کاربران، برای ورود به سامانه حیات کمیته امداد باید، به آدرس hayat.emdad.ir مراجعه کنند.

سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir چیست

در توضیح اینکه سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir چیست؟ باید گفت، این سامانه، به تازگی، از سوی کمیته امداد راه اندازی شده تا برخی تسهیلات، نظیر وام اشتغال زایی و ثبت درخواست کارجویی را به صورت الکترونیک، به مدد جویان این نهاد و افراد واجد شرایط، ارائه دهد.

 

به سامانه حیات کمیته امداد، سامانه اشتغال یا سامانه اشتغال و خود کفایی نیز می گویند و تنها افرادی که اقدام به ثبت نام در سایت حیات hayat.emdad.ir نموده اند، موفق خواهند شد، از امکانات و تسهیلات ارائه شده از طریق این سامانه، بهره مند گردند.

 

از مهم ترین اهداف راه اندازی این سامانه توسط کمیته امداد، می توان به مواردی چون، حمایت مالی و کمک به افرادی نظیر زنان سرپرست خانوار، حمایت بانوان متقاضی خوداشتغالی، کسب و کارهای کوچک و خرد، کارآفرینی و ایجاد شرایط کاری برای افراد بیکار، اشاره کرد. این سامانه، نقشی پررنگ، در ایجاد فرصت‌ های شغلی و کارآفرینی و به تبع، توسعه اقتصادی جامعه، خواهد داشت.

ورود به سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

ورود به سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir، از سه طریق، ممکن است. با این توضیح که متقاضی می تواند، با نام کاربری و رمز عبور خود در سایت حیات، به پورتال خویش دسترسی یابد یا پس از جستجوی آدرس سامانه hayat.emdad.ir، برروی یکی از دو گزینه "ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" یا "ورود از سیستم احراز هویت متمرکز"، کلیک کند و با طی مراحل مورد نیاز، وارد پورتال خود در سایت حیات شود. (راهنمای تصویری این مراحل، در ادامه، خواهد آمد.)

 

با جستجوی آدرس سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir، فرد با صفحه ای همانند صفحه زیر، روبرو خواهد شد و می تواند با درج نام کاربری و رمز عبور خود در سامانه حیات و کلیک برروی گزینه "ورود به سامانه"، به پورتال خویش، دسترسی یابد.

 

سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

 

در شرایطی که فرد، از قبل، دارای حساب کاربری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند باشد و در مرحله قبل، گزینه "ورود از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" را انتخاب کند، به صفحه ای همانند صفحه زیر، هدایت می گردد و باید، شماره همراه و اعداد تصویر امنیتی را در کادرهای مربوطه، وارد و برروی گزینه "ارسال رمز یکبار مصرف"، کلیک نماید.

 

ورود به سایت hayat.emdad.ir

 

در این مرحله، فرد باید، کد ارسالی را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد

 

در این گام، فرد به صفحه ای مشابه صفحه زیر، هدایت خواهد شد و باید، گزینه "سامانه حیات / سامانه اشتغال" را انتخاب نماید.

 

 سایت حیات کمیته امداد

 

با انتخاب گزینه فوق الذکر، فرد به پورتال خود در سایت حیات کمیته امداد، دسترسی یافته و می تواند از امکانات این سامانه، استفاده نماید. در ادامه، نحوه ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی، در سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir، بررسی خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir در خصوص اشخاص حقیقی و حقوقی، متفاوت است؛ لذا در این تیتر از مقاله حقوقی دینا، ثبت نام در سایت hayat.emdad.ir، درباره شخص حقیقی و شخص حقوقی، به طور جداگانه، بررسی گردیده و راهنمای تصویری آن، ارائه شده است.

 

 ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد، هم برای اشخاص حقیقی و هم برای اشخاص حقوقی، با جستجوی آدرس hayat.emdad.ir، آغاز می گردد. پس از جستجوی آدرس مذکور، فرد به صفحه ای مشابه صفحه زیر، هدایت خواهد شد و بر حسب نوع شخصیت خود، باید برروی یکی از دو گزینه "ثبت نام اشخاص حقیقی" یا "ثبت نام اشخاص حقوقی" کلیک کند.

 

سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

 

در صورت انتخاب گزینه "ثبت نام اشخاص حقیقی"، فرد با صفحه ای مشابه صفحه زیر، روبرو خواهد شد و باید، اطلاعات لازم، نظیر کد ملی، شماره موبایل و تاریخ تولد خود را در کادرهای مربوطه، وارد نماید.

 

ورود به سایت hayat.emdad.ir

 

در این مرحله، فرد باید، کد ارسالی به شماره همراه خود را در کادر مربوطه، وارد کند.

 

نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد

 

در این گام، فرد باید، کد پستی ده رقمی خود را وارد کند.

 

 سایت حیات کمیته امداد

 

در این قسمت، فرد باید، کلمه عبور مد نظر خود را برای ورود به سایت hayat.emdad.ir، تعیین کند.

 

سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

 

در این مرحله، فرد باید، هدف خود از ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد را تعیین کرده و در صورت مورد تایید بودن اطلاعات نمایش داده شده، به مرحله بعدی برود.

 

ورود به سایت hayat.emdad.ir

 

در گام آخر، اطلاعات فرد، ثبت نهایی خواهد شد و فرد می تواند با نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت hayat.emdad.ir گردد.

 

در صورت انتخاب گزینه "ثبت نام اشخاص حقوقی"، فرد با صفحه ای مشابه صفحه زیر، روبرو خواهد شد و باید، اطلاعات لازم، نظیر کد ملی، شماره موبایل و تاریخ تولد نماینده شخص حقوقی را در کادرهای مربوطه، وارد نماید.

 

 نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد

 

با درج اطلاعات لازم و طی مراحل مورد نیاز، ثبت نام شخص حقوقی در سایت حیات کمیته امداد، به اتمام خواهد رسید و نماینده شخص حقوقی می تواند با نام کاربری و رمز عبور تعیین شده، به پورتال شخص حقوقی در سامانه hayat.emdad.ir، دسترسی یابد.

 

نحوه دریافت وام اشتغال زایی سامانه حیات کمیته امداد

پیرو اخبار منتشره در خصوص راه اندازی سامانه حیات کمیته امداد یا سامانه متمرکز درخواست خدمات اشتغال hayat.emdad.ir، این پرسش مطرح می گردد که مراحل و نحوه دریافت وام اشتغال زایی سامانه حیات کمیته امداد چیست؟ لذا در این تیتر، پرسش مطروحه، بررسی و به آن، پاسخ داده خواهد شد.

 

در توضیح پرسش در خصوص نحوه دریافت وام اشتغال زایی سامانه حیات کمیته امداد برای اشخاص حقیقی یا حقوقی باید گفت، بر اساس آنچه در اخبار و به نقل از مدیر کمیته امداد، منتشر گردیده، متقاضیان وام اشتغال زایی این مرکز، باید، از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باشند؛ 

 

در صورت وجود این شرط، متقاضی باید، مطابق آنچه در تیتر سوم مقاله توضیح داده شد و راهنمای تصویری آن، ارائه گردید، اقدام به ثبت نام در سایت hayat.emdad.ir ​نماید و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، بر اساس مراحلی که راهنمای تصویری آن، در تیتر دوم مقاله، ارائه شد، وارد پورتال خویش در سامانه حیات شود.

 

پس از ورود به سایت hayat.emdad.ir، فرد با صفحه ای مشابه صفحه زیر، روبرو خواهد شد و باید، برروی گزینه "درخواست جدید"، کلیک کند.

 

 سایت حیات کمیته امداد

 

در این مرحله، فرد باید، نوع فعالیت خود را "خوداشتغالی"، تعیین کرده و به مرحله بعدی برود.

 

سامانه حیات کمیته امداد hayat.emdad.ir

 

در این گام، فرد باید، تیک تمام گزینه های نمایش داده شده را زده و به قسمت بعدی برود.

 

 ورود به سایت hayat.emdad.ir

 

در این مرحله، فرد باید، فایل های مورد نیاز، نظیر مدارک مثبت فعالیت، مدارک تحصیلی و ... را بارگذاری کرده و به مرحله بعدی برود.

 

 نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد

 

در مراحل بعدی، فرد باید، اطلاعات پستی و محل اجرای طرح خود را وارد کرده و بعد از تعیین و برآورد هزینه طرح از جنبه های مختلف، نظیر نیروی انسانی، لوازم و تجهیزات و...، درخواست خود را ثبت نهایی کند. پس از ثبت درخواست، متقاضی باید، اصل مدارک بارگذاری شده را به اداره کمیته امداد محل سکونت خویش، تحویل داده و از قسمت پیگیری درخواست ها در سایت حیات، وضعیت موافقت یا عدم موافقت با تعلق وام به خود را مورد بررسی، قرار دهد.

 

مزایا و امکانات سایت سامانه حیات کمیته امداد

 سامانه حیات کمیته امداد که از طریق آدرس hayat.emdad.ir در دسترس است، مزایا و امکانات مختلفی را به افراد دارای حساب کاربری، ارائه می دهد که این مزایا و امکانات، در این تیتر از مقاله دینا، بررسی شده اند. مزایا و امکانات سایت سامانه حیات کمیته امداد، عبارتند از:

 

ثبت درخواست کارجویی، منوط بر اینکه متقاضی، دهک بالاتر از 5 نبوده؛ مشمول مواردی چون، فرار یا غیبت از خدمت سربازی نگردد و بیمه شده اصلی، نباشد.

 

ثبت طرح های خود اشتغالی و درخواست تسهیلات اشتغال زایی، برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و افراد واجد شرایط.

 

 آموزش‌ های تخصصی و مشاوره‌ های کسب و کار، به افراد مستعد و تشویق زنان سرپرست خانوار، به شروع کسب و کار.

 

کمک به افراد بیکار، جهت راه‌ اندازی و توسعه کسب و کار خود.

 

پیگیری درخواست های ثبت شده و دسترسی به درخواست هایی که قبلا، ثبت و بررسی گردیده اند و به نوعی، پرونده آن ها، بسته شده است. از جمله تسهیلات مالی، در راستای رونق و توسعه اشتغال و کسب و کار، وام جواز کسب است که مطالعه مقاله لینک زیر، در راستای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این وام، پیشنهاد می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام در سامانه حیات کمیته امداد پاسخ دهند.