دینا / تجاری / سایر موضوعات تجاری / مجوز مرکز افتا

دریافت مجوز مرکز افتا

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 9099075303 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 180000 ریال ) در ارتباط باشید. سایت مشاوره دینا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از قوه قضاییه ، کانون وکلا ، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و .... هیچگونه وابستگی ندارد.
جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787900-021 تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi

تمامی حقوق این سایت متعلق به دینا می باشد ©

تماس از کل کشور : ۳ ۰ ۳ ۵ ۷ ۰ ۹ ۹ ۰ ۹
همه روزه حتی ایام تعطیل از :  ۸ صبح   الی ۱  شب

نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، از طریق درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، انجام می شود. زمان لازم برای صدور این مجوز از زمان تکمیل مدارک آن، 30 روز کاری بوده و مدت اعتبار آن، 24 ماه خواهد بود. مدارک لازم برای این امر، شامل گواهی دوره آموزشی مرتبط، تصویر کارت ملی، شناسنامه و مدرک تحصیلی مدیران می باشد.

 

فعالیت در مرکز افتا، به معنای ارائه آموزش های مرتبط با امنیت اطلاعات و ارتباطات، به همراه دریافت گواهی‌ نامه‌ های ملی و بین‌ المللی، در صورت دارا بودن شرایط تعیین شده، می باشد. عنوان آموزش مورد تایید، نیز به درخواست متقاضی، در گواهی صادره، ذکر خواهد شد.

متقاضیان فعالیت در مرکز افتا می بایست، اقدام به اخذ مجوز لازم، برای این امر نمایند. از آنجا که لازمه دریافت این مجوز، دارا بودن مدارک، شرایط تاسیس مرکز فوق و استعلامات خاصی می باشد، برای متقاضیان دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، لازم است با نحوه دریافت مجوز فعالیت در این حوزه آشنا شوند.

در همین راستا، در این مقاله، قصد داریم، شرایط تاسیس مرکز فوق را بررسی نموده و در ادامه مدارک، زمان صدور، مدت اعتبار و نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا را بیان نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، در ادامه مقاله، با ما همراه باشید.

شرایط دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا

هدف اصلی ارائه مجوز فعالیت در مرکز افتا، گسترش خدمات مربوط به امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات است که مخفف آن، کلمه افتا می باشد. دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، صرفا توسط اشخاص حقوقی، امکان پذیر بوده و سایر شرایط تاسیس مرکز فوق، شامل موارد زیر می باشد:

شرکت ایرانی و غیردولتی بودن متقاضی دریافت پروانه 

کلیه سهامداران، مدیران، کارشناسان و کارکنان متقاضی، باید تابعیت یکتای ایرانی داشته باشند.

معرفی حداقل سه کارشناس برای هر گرایش

دارا بودن حداقل یک گواهی آموزشی مرتبط در هر گرایش، برای کارشناسان معرفی شده

پذیرش و رعایت مفاد مندرج در تعهدنامه خدمات افتا

تکمیل فرم های ارزیابی، مدارک و مستندات در سامانه جامع خدمات افتا

ثبت عبارت «آموزش» در موضوع اصلی فعالیت شرکت

 

افراد متقاضی دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، با توجه به لزوم صدور مجوز، صرفا برای اشخاص حقوقی، در مرحله اول، باید برای ثبت شرکت، اقدام نمایند، ثبت شرکت، به انجام روال قانونی ثبت، در مرجع ثبت شرکت ها از سوی موسسین و تشکیل دهندگان شرکت گفته می شود. 

 

کسب حداقل 80 امتیاز، برای ورود به مرحله بازدید و مصاحبه در گرایش آموزشی

دارا بودن فضای آموزشی، مطابق با دستورالعمل

ارائه مشخصات تجهیزات مورد استفاده در حوزه مربوطه

ارائه مشخصات فضای آموزشی

ارائه مستندات مربوط به سابقه کار متقاضی، در حوزه آموزش

ارائه مستندات مربوط به سابقه تدریس مرتبط مدرسان در 5 سال اخیر

ارائه قرارداد کار شرکت متقاضی با مدرسین معرفی شده

هم اکنون، اخذ و صدور تمامی مجوزهای راه اندازی کسب و کار، مانند فعالیت در مرکز افتا، از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور، انجام می پذیرد. این سامانه، شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به این سایت با تمامی موارد مورد نیاز، برای راه اندازی کسب و کار خود، آشنا شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

زمان صدور و مدت اعتبار مجوز فعالیت در مرکز افتا

در بخش قبل، شرایط تاسیس مرکز خدمات آموزشی افتا را بیان نمودیم. همانطور که گفته شد، مجوز فوق، تنها به اشخاص حقوقی با تابعیت ایرانی داده می شود. علاوه بر تابعیت شرکت، کلیه سهامداران، مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت نیز می بایست، تابعیت ایرانی داشته باشند.

 

نکته ای که باید به آن توجه نمود، این مسئله است که ایجاد شخصیت حقوقی، جهت دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، منوط به ارائه درخواست ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir​ می باشد. 

 

اما سوالی که در این بخش، مطرح می شود، آن است که زمان لازم برای صدور مجوز فعالیت در مرکز افتا، چه مقدار بوده و مدت اعتبار این مجوز، تا چه زمانی می باشد. در پاسخ به سوال فوق، می بایست گفت که زمان لازم برای صدور مجوز فعالیت در مرکز افتا، از زمان تکمیل مدارک آن، 30 روز کاری بوده و مدت اعتبار آن، 24 ماه می باشد.

مدارک لازم برای دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا

در بخش های قبل، شرایط تاسیس مرکز فعالیت در مرکز افتا، زمان صدور مجوز و مدت زمان اعتبار آن را بررسی نمودیم. از آنجا که لازمه اثبات شرایط فوق، ارائه مدارک مرتبط با هر یک می باشد، در این بخش به بررسی مدارک لازم برای دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، خواهیم پرداخت که شامل موارد زیر می باشد:

تصویر کارت ملی، شناسنامه و مدرک تحصیلی مدیر عامل، اعضا هیات مدیره و کارشناسان معرفی شده

تصویر آگهی تاسیس، اساسنامه و آخرین تغییرات شرکت

گواهی دوره آموزشی مرتبط

اظهار نامه مالیاتی

لیست بیمه شاغلین

 

مجوز کسب و کار اینترنتی، شامل مجوزهای عمومی یا همان دریافت نماد اعتماد و مجوزهای اختصاصی، برای هر صنف می باشد. مجوز عمومی را می بایست از سایت اینماد، دریافت نمود و مجوز اختصاصی از درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، دریافت می شود.

 

گواهینامه‌ های مدیریتی و شایستگی اعطا شده به شرکت

رزومه شرکت متقاضی دریافت مجوز فعالیت

تصویر قراردادهای منعقد شده شرکت در حوزه آموزش

سابقه کار

سابقه تدریس

تاسیس شرکت، به صورت اینترنتی، از طریق سایت جامع ثبت شرکت ها یا به صورت حضوری و با مراجعه به اداره ثبت شرکت ها، امکان پذیر می باشد. مراحل و شرایط تشکیل شرکت، به طور کلی، تنظیم شرکت نامه، اساس نامه و تادیه سرمایه شرکت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

نحوه دریافت پروانه فعالیت در مرکز افتا

در حال حاضر، متقاضیان، برای راه اندازی کسب و کار، می بایست به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار g4b.ir، مراجعه نموده و از طریق این سامانه، با شرایط تاسیس مرکز و مدارک لازم برای صدور جواز تاسيس کسب و کار خود، آشنا شده و به مرجع مورد نظر، هدایت شوند. این درگاه، تحت مدیریت دبیرخانه هیات مقررات‌ زدایی و بهبود محیط کسب‌ و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی، فعالیت می نماید.

برای دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا نیز می بایست به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار به آدرس اینترنتی g4b.ir، مراجعه نموده و کلمه افتا را جستجو نمایید.

 

نحوه دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در این مرحله از مراحل نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، صفحه زیر نمایش داده خواهد شد. در صفحه پیش رو می توانید، با کلیک بر روی گزینه مشاهده جزئیات، تمامی اطلاعات لازم برای دریافت مجوز مورد نظر، مانند شرایط تاسیس مرکز، مدارک، مدت زمان صدور، هزینه صدور، استعلامات و پیش مجوزهای لازم و مدت اعتبار مجوز را مطالعه نموده و سپس، برای اخذ مجوز، روی گزینه صدور مجوز، کلیک نمایید.

 

شرایط تاسیس مرکز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در این مرحله از مراحل نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، می بایست، مشخص نمایید که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، قصد دریافت مجوز را دارید.

 

شرایط دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در مرحله بعد از نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، وارد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، خواهید شد که لازم است در پنجره فوق، احراز هویت نمایید.

 

نحوه تاسیس مرکز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

پس از احراز هویت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، به طور مجدد، روی صدور مجوز، کلیک کرده تا وارد صفحه زیر شوید. در این مرحله از مراحل نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا نیز روی گزینه درخواست صدور مجوز، کلیک نمایید.

 

نحوه دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در مرحله بعد از مراحل نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، وارد سامانه زیر خواهید شد. در این بخش لازم است، روی گزینه ثبت نام، کلیک نمایید.

 

شرایط تاسیس مرکز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در این بخش از روند نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، لازم است مشخص کنید به عنوان شخص حقیقی، حقوقی یا نماینده دستگاه اجرایی، قصد ثبت نام در سامانه را دارید.

 

شرایط دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

پس از کلیک روی هر یک از گزینه های فوق می بایست، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و روی گزینه ثبت نام، کلیک نمایید.

 

نحوه تاسیس مرکز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در مرحله بعد از مراحل نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، کد فعالسازی به تلفن همراه شما، پیامک خواهد شد که می بایست در بخش مربوطه وارد نموده و گزینه تایید و ادامه را انتخاب کنید.

 

نحوه دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

برای دریافت مجوز دفتر پیشخوان دولت نیز می بایست، شرایط تاسیس، شامل تابعیت ایرانی، اجاره یا مالکیت دفتر و تجهیزات فنی و اداری مناسب را دارا بود.

 

در این بخش از روند نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، به حساب کاربری خود در سامانه پیام ایران، وارد خواهید شد که می بایست گزینه ورود به سامانه خدمات الکترونیک را انتخاب نمایید.

 

شرایط تاسیس مرکز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در مرحله بعد از مراحل نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، روی گزینه شروع، کلیک نمایید.

 

شرایط دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در این قسمت از روند نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا نیز روی گزینه شروع تکمیل اطلاعات، کلیک نمایید.

 

نحوه تاسیس مرکز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

در مرحله بعد از مراحل نحوه دریافت مجوز فعالیت در مرکز افتا، پس از تکمیل اطلاعات هویتی، اطلاعات مربوط به مشخصات کلی نرم افزار، مالکین و پدید آورندگان، مشخصات فنی نرم افزار، مستندات و مدارک و ارسال برای کارشناسی را تکمیل نمایید.

 

نحوه دریافت مجوز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

پس از اتمام فرایند فوق، می توانید با کلیک روی تاییدیه نرم افزار، صفحه زیر را که حاکی از روند درخواست صدور مجوز شما می باشد، ملاحظه کنید.

 

شرایط تاسیس مرکز فعالیت در حوزه خدمات آموزشی افتا

 

سامانه جامع خدمات اشتغال کشور samka.mcls.gov.ir، با هدف ارائه خدمات الکترونیکی، در زمینه اشتغال، ایجاد شده است. از جمله امکانات این سامانه، اخذ تسهیلات و جست و جوی شغل و کاریابی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، مقاله زیر را مطالعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مجوز فعالیت در مرکز افتا در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مجوز فعالیت در مرکز افتا پاسخ دهند.